مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: جشن خودکفائی 2500 خانوار تحت حمایت این نهاد سه شنبه 13 مرداد با حضور سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می شود.
کد خبر: ۷۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 02 August 2015
به گزارش تابناک تبریز و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی، حسین دشتی با بیان اینکه این تعداد خانوارهای خودکفا شده از محل تسهیلات اشتغال خودکفا شده اند افزود: 89 درصد از مددجویان خودکفا شده با استفاده از تسهیلات بانکی و 11 درصد نیز از طریق منابع امدادی توانمند شده اند.

وی ادامه داد: 72 درصد از خانوارهای خودکفا شده مددجو و فرزند مددجو بوده و بقیه از مددجویان تک یا چند خدمتی می باشند.

دشتی یادآور شد: 73 درصد از خانوارهای خودکفا شده مرد و 27 درصد نیز مددجوی زن بوده اند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: از مجموع خانوارهای خودکفا شده 4 درصد در بخش کشاورزی،39 درصد در دامپروری و زنبورداری،39 درصد در خدمات و حمل و نقل و 18 درصد نیز در فرش و گلیم بوده است.

دشتی بیان داشت: این نهاد با تغییر رویکرد از تامین معیشت مددجویان به سمت توانمند سازی و خودکفا نمودن مددجویان گام برداشته است.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح های خود اشتغالی و ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای خانوارهای نیازمند زمینه برای استقلال اقتصادی آنها فراهم می شود.

گفتنی است در حاشیه جشن خودکفائی 2500 خانوار کمیته امداد استان نمایشگاه محصولات تولید شده مددجویان خودکفا شده در این نهاد به معرض نمایش گذاشته می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار