نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز چهارشنبه به استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۷۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 02 August 2015

جلیل جعفری بنه خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه زیرساخت‌های مربوطه درخواست کردیم در منطقه حضور پیدا کند.

وی افزود: با پیگیری‌های لازم و درخواستی که از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات داشتیم، قرار است این مقام مسئول در خلخال و کوثر نیز حضور یابد.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس یادآور شد: با توجه به اینکه خلخال و کوثر با محرومیت‌های متعددی روبه‌رو است و از زیر‌ساخت‌های لازم و کافی نیز برخوردار نیست، سعی کردیم تا با دعوت از وزیر ارتباطات به تقویت و توانمندی زیر‌ساخت مخابراتی و اینترنتی بیشتر کمک کنیم.

جعفری بنه خلخال تصریح کرد: مردم شاهد و ناظر این حجم از پیگیری‌ها هستند و تلاش ما بیشتر متمرکز بر این نکته شد که باید نظر مسئولان ارشد دولت را به توسعه خلخال و کوثر جلب کنیم.

وی ادامه داد: مسئولان استانی در جریان امور هستند و تلاش‌هایشان تا این حد در توسعه منطقه موثر بوده، بنابراین ما خواستار حضور وزرا و معاونان آنها و رؤسای سازمان‌ها در منطقه شدیم که خوشبختانه حضور هر یک از این مسئولان هم موثر بوده است.

رئیس فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خرداد معاون وزیر جهاد کشاورزی، در تیرماه وزیر راه و شهرسازی، در روزهای گذشته رئیس سازمان اتکا و معاونان وی و در روزهای آتی نیز شاهد حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و پس از آن معاون سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در منطقه خواهیم بود.

جعفری بنه خلخال بیان کرد: این حضورها و بررسی مشکلات دیدگاه‌های دولتمردان را نسبت به توانایی‌ها و نیز محرومیت منطقه بیشتر کرده و افق‌های روشنی را در بحث توسعه ترسیم می‌کند.

وی ادامه داد: منطقه هیچ زمانی شاهد حضور این همه مسئولان ارشد دولتی نبوده و حتی مدیران استانی نیز به این میزان برای بررسی مشکلات و اتخاذ تدابیر توسعه‌دهنده نبوده، ولی از آغاز مسئولیت و خادمی مردم آغاز کار با دعوت از رئیس مجلس آغاز شده و پس از آن از اکثر وزارتخانه‌ها مسئولان ارشدشان را به منطقه دعوت کرده‌ایم.

نماینده جنوب استان اردبیل افزود: نگرشی که در بین مسئولان ایجاد شده و توجهی که به فرایند توسعه ایجاد شده افق روشنی در فرایند توسعه خلخال و کوثر داشته است.

جعفری بنه خلخال عنوان کرد: این حضورها را به باید به فال نیک بگیریم و پیگیری‌ها را با همدلی و همزبانی تا رسیدن به خلخال و کوثری توسعه یافته ادامه دهیم و مبادا با تشویش اذهان عمومی و افکار عمومی عده‌ای گام در مسیری بگذارند که خیری برای مردم و منطقه ندارد و موجب دلسردی مسئولان و مردم شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار