مدير بورس منطقه‌ای فارس گفت: 177 ميليون و 430 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 473 ميليارد ريال هفته‌ گذشته در بورس فارس مبادله شد.
کد خبر: ۷۰۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 19 January 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:کرشمه ترابیان بابیان این‌که 23 درصد از معاملات هفته‌ی گذشته مربوط به خرید و 77 درصد از معاملات مربوط به فروش سهام است، اظهار داشت: در معاملات بورس منطقه‌ای فارس 177 میلیون و 430 هزار سهم مبادله شد.

وی با اشاره به مبادله 449 میلیارد ریالی حق تقدم، افزود: تعداد سهام مبادله شده در این هفته مربوط به 311 شرکت است که در این مدت برای 59 نفر کد سهام‌داری جدید صادر شد.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس بابیان این‌که بیشترین تقاضای خرید سهام مربوط به شرکت‌های «کارتن ایران»، «پارس خودرو» و «ایران خودرو» بود، گفت: شرکت‌های «ایران خودرو دیزل»، «بانک دی» و «گروه اقتصادی کرمان خودرو» بیشترین تقاضای فروش سهام را داشتند.

ترابیان بیشترین ارزش ریالی خرید سهام را مربوط به شرکت‌های «بانک اقتصاد نوین»، «سرمایه‌گذاری سبحان» و «بانک ملت» عنوان کرد و ادامه داد: سهام شرکت‌های «بانک صادرات»، «سرمایه‌گذاری خوارزمی» و «بانک سینا» بیشترین ارزش ریالی فروش را داشتند.

وی با اشاره به فعالیت 28 شرکت کارگزاری در بورس از افزایش 766 واحدی شاخص کل بازار خبر داد و تصریح کرد: شاخص کل بازار به عدد 165 هزار و 595 رسید.

 

برچسب ها: سهم ، بورس ، فارس ، معامله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار