مدیرعامل به همراه تنی چند از رؤسای شرکت گاز استان با حضور در شهرستان ورزقان از نزدیک اجراي عملیات گازرساني به 17 روستای ورزقان و خط انتقال اهر- ورزقان را مورد بررسي قرار دادند.
کد خبر: ۷۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 02 August 2015
به گزارش خبرنگار ما، در حاشيه اين بازديد ، مديرعامل گاز استان ضمن تقدیر از تلاش و همت همکاران خدوم شرکت گاز و مجريان پروژه هاي درحال اجرا بر توسعه گازرسانی و خدمات رساني در مناطق محروم و دور افتاده تاكيد كرد.

ولی اله دینی روند اجرای این پروژه ها را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: پروژه گازرسانی به 12 روستای ورزقان شامل روستاهای لیجین ، سیغار ، آغ بلاغ ، سیلاب جدید ، سیلی خانی ، آلوجه قشلاق ، سرخه دیزج ، مزرعه شادی ، فرخران ، بهربیگ ، لمبران وسردار گندی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا می باشد و پیش بینی می کنیم با این روند و تامین شرایط لازم همه پروژه ها در موعد مقرر به اتمام برسند .

وی با اشاره به نقش استراتژیک مناطق جنگلی و معادن شهرستان ورزقان اظهار داشت : گازرسانی به مجتمع سونگون و شهرک صنعتی ورزقان از اولویت های شرکت گاز در سالجاری در این شهرستان می باشد.

وی به شروع عملیات گارزسانی به 5روستای همای اولیا ، همای سفلی ، مزرعه سواره ، چلناب و روارانق در آینده نزدیک خبر داد و گفت : 19 روستای دیگر شهرستان ورزقان در مرحله پیمان سپاری می باشد و با بهره برداری از این روستاها درصد بهره مندی روستاهای این شهرستان به 90 درصد خواهد رسید.

مهندس دینی ضمن تشکر از همکاری مردم فهیم ورزقان در اجرای پروژهای شرکت گاز خصوصا اجرای خط انتقال اهر - ورزقان گفت : وجود معارضین محلی یکی از دلایل عمده تاخیر در اجرای پروژه ها می باشد با توجه به اینکه پروژه های گازرسانی برای آسایش و رفاه مردم منطقه اجرا می شود انتظار است که مردم نیز حداکثر همکاری را در اجرای پروژه ها با شرکت گاز داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :