رییس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: گردهمایی راهنمایان و تورگردانان کشور پایان بهمن ماه امسال در شیراز برگزار می‌شود. ‌
کد خبر: ۷۰۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 23 January 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سولماز دهقانی چهارشنبه 3 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: در گردهمایی راهنمایان و تورگردانان گردشگری بیش از ششصد نفر شرکت خواهند داشت؛ برگزاری این رویداد و رویدادهای مشابه تاثیر قابل قبولی بر رونق گردشگری دارد.

دهقانی با بیان اینکه این گردهمایی چهار روز به طول خواهد انجامید، گفت: گردهمایی راهنمایان و تورگردانان گردشگری از سی‌ام بهمن ماه امسال آغاز خواهد شد.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برگزاری تورهای درون و برون شهری با هدف آشنایی راهنمایان گردشگری کشور با پتانسیل‌های کمتر شناخته شده شیراز و برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله برنامه های این همایش است‌.

دهقانی همچنین از بررسی ایجاد باغ موزه‌ی موسیقی ایرانی و باغ کودکان در کمیسیون گردشگری شورای شیراز خبر داد و افزود: مقرر شد اداره مطالعات طراحی شهری شهرداری گزارش جامعی از این طرح ها را در کمیسیون ارائه کند‌.

رییس کمیسیون گردشگری شورای شیراز با بیان اینکه در شهر شیراز محیطی امن برای آموزش و تفریح کودکان وجود ندارد؛ گفت: به دلیل کمبود فضای فرهنگی ویژه کودکان در شرق شیراز، ایجاد باغ کودکان در منطقه ۷ شهرداری می‌تواند جذابیت ویژه‌ای برای این گروه سنی و والدین آنان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در باغ کودکان داستان‌های کودکانه درقالب یک باغ به تصویر کشیده می‌شود، افزود: وجود ایستگاه‌های کتابخوانی، استقرار مبلمان و المان ویژه کودکان، روایت داستان کودکان از ویژگی های این باغ است‌.

دهقانی خاطر‌نشان کرد: با برنامه ریزی مناسب می‌توان داستان‌های کتاب درسی سال‌های گذشته را نیز در این باغ در نظر گرفت تا ضمن کسب مهارت برای کودکان، برای بزرگترها نیز تجدید خاطره باشد‌.

رییس کمیسیون گردشگری شورای شیراز همچنین از بررسی طراحی هویت بصری شهر شیراز در این کمیسیون خبر داد و گفت: ‌مقرر شد شهرداری شیراز در مدت یک ماه نسبت به تعیین سازو کار هویت بصری شهر شیراز اقدام کند‌.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار