زاهدی، استاندار؛
آیین تکریم محمد مبین فرماندار سابق مراسم معارفه رضا طاهری به عنوان فرماندار جدید شهرستان تاکستان عصر شنبه با حضور زاهدی استاندار قزوین، برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 27 January 2019

مدیران از حواشی و سیاسی کاری دوری کنند

به گزارش تابناک قزوین، مراسم معارفه رضا طاهری به عنوان فرماندار جدید شهرستان تاکستان عصر شنبه با حضور زاهدی استاندار قزوین، آیت الله اسلامی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، شهرداران و فرمانداران، در سالن مجتمع فرهنگی هنری امام علی شهر تاکستان برگزار شد.

زاهدی،استاندار قزوین ضمن قدردانی از زحمات فرماندار پیشین در این مراسم بیان کرد: ارزیابی اولیه من از آقای طاهری، فرماندار جدید، این بود که ایشان مدیر توانمندی است و امروز به آن باور دارم و از مردم تاکستان انتظار دارم کمک کنند تا شهرستان تاکستان در مسیر توسعه قرار گیرد.

وی افزود: این شهرستان ضمن دارا بودن ظرفیتهای بالا در صنعت و کشاورزی همچنان از کمبودهایی به‌ویژه در حوزه مدیریت شهری رنج می‌برد که این کمبود با کمک فرماندار و شهردار و شورا باید برطرف شود و مدیران باید برای موفقیت در کار باید از حواشی و سیاسی کاری دوری کنند.

 

 رضا طاهری فرماندار شهرستان تاکستان گفت: توسعه تاکستان نیازمند برنامه ریزی و مشارکت همه جانبه است و باید مراقب باشیم تا نخبگان علمی و سیاسی و دینی از تاکستان مهاجرت نکنند لذا به نظر می رسد در تاکستان نیازمند برنامه ریزی بلند مدت هستیم تا از روزمرگی خارج شویم.


در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات محمد مبین فرماندار سابق، رضا طاهری به عنوان فرماندار جدید شهرستان تاکستان معرفی شد.

محمد مبین به عنوان مدیرکل حراست استانداری سمنان انتخاب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار