اولین مجتمع قضایی اقتصادی کشور با حضور دکتر محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، استاندار و جمعی از مسئولین قضایی و رئیس خانه صنعت و معدن استان ، فعالان اقصادی استان و چندی از مدیران کرمانشاه در محل بلوار طاقبستان کرمانشاه راه اندازی و شروع به کار نمود.
کد خبر: ۷۰۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 27 January 2019

به گزارش خبرنگار تابناک؛محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت:هدف از راه‌اندازی این مرکز تسهیل امور فعالان اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار برای آنها و همچنین قدردانی از ارائه خدمات فعالان این بخش است.

وی خاطر نشان کرد:با راه‌اندازی و فعالیت این مرکز فعالان اقتصادی نیازی به ترک واحد صنفی و یا صنعتی خود برای پیگیری امور قضایی ندارند و آسیبی به کسب و کار و فعالیت اقتصادی آنها وارد نخواهد شد.

جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه درادامه اظهار داشت:این شعبه تخصصی می‌تواند به دعاوی اقتصادی صنعتگران، تجار و اصناف کرمانشاه بپردازد و باعث تسریع در روند دادرسی و کاهش اتلاف وقت فعالان اقتصادی خواهد شد.

وی تصریح کرد:راه‌اندازی این مرکز گامی برای حفظ اشتغال موجود استان و کمک به فعالیت واحدهای اقتصادی است.

شکری افزود:این مجتمع قضایی دارای شعب شورای حل اختلاف، داوری، دادگاه کیفری، شعبه حقوقی و تجدیدنظر است که از امروز رسما کار خود را دراستان آغاز نموده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار