برخورد جدی با اخلالگران در نظام اقتصادی اولویت اصلی دادگستری فارس است.
کد خبر: ۷۰۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 29 January 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رییس کل دادگستری استان فارس در جلسه شورای اداری استان فارس که با حضور وزیر اطلاعات در شیراز در حال برگزاری است گفت: دادگستری فارس در برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی با جدیت و اراده وارد عمل شده است.

القاصی مهر افزود: احکام سنگین صادره برای این افراد به غیر از احکام اعدام که قابل تجدید نظر در دیوان عالی است اجرا می شوند.

وی با اشاره به خشکسالی در استان از تداوم مقابله با حفر چاه های غیر مجاز در استان خبر داد و از فرمانداران خواست در اجرای قوانین در این خصوص از تمام ظرفیت خود استفاده کنند.

استاندار فارس هم در این جلسه با بیان اینکه دشمنان انقلاب در این چهار دهه از هیچ کوششی برای به زانو درآوردن ما دربغ نکرده اند گفت: مدیران دستگاههای اجرایی وظیفه دارند خدمات نظام در این چهل سال را بخوبی به مردم ارائه کنند.

رحیمی با اشاره به سختی های معیشت مردم افزود: با همدلی و تلاش بر مشکلات اقتصادی فائق می آییم و ترفند های دشمنان در این خصوص را نقش بر آب می کنیم

وی تصریح کرد: اثبات می کنیم که جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و توانمندی خدمات خود به مردم را ادامه خواهد داد .

رحیمی با اشاره به اجرای طرح های بزگ راه سازی در استان گفت: ساخت آزاد راه شیراز -بوشهر در دستور کار است و آزاد راه شیراز - اصفهان هم پیشرفت قابل توجهی دارد.

استاندار فارس استان را به مثابه یک کارگاه بزرگ برای ایجاد فرصت های جدید خدمات رسانی برشمرد و افزود: راه آهن شیراز- بوشهر با هدف اتصال فارس به بنادر در شورای اقتصاد به تصویب رسید ،همچنین راه آهن اقلید به یزد هم در مرحله اخذ موافقت است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار