رحیمی گفت: در جهت ایجاد اشتغال نیازمند جذب سرمایه گذاری هستیم، در شرایط کنونی اقتصادی، باید تولیدی های فعال را حفظ کنیم و همچنین به سمت فعالیت های جدید برویم، البته شرایط تحریم بغرنج است که باید مانند جنگ تحمیلی تمام مردم ایثارگری کنند تا دوباره به پیروزی دست یابیم، باید مقاومت را در دستور کار قرار دهیم تا نظام جمهوری اسلامی بتواند به حیات خود ادامه دهد.
کد خبر: ۷۰۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 30 January 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان:«عنایت الله رحیمی»، امروز (چهارشنبه ۱۰ بهمن) در حاشیه اولین نشست خود با اهالی رسانه شیراز گفت: باغ موزه مشاهیر در حال ساخت و ساز و مشارکت بخش خصوصی با سرعت مناسب در حال ساخت و ساز است و در جزییات آن دخالتی نمی کنم.

 

استاندار فارس افزود: تالار مرکزی پیشرفت خوبی نداشته و به دلیل کمبود بودجه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ ۲۰ درصد پیشرفت کرده که در حال رایزنی برای واگذاری آن به بخش خصوصی هستیم و در این راستا بسته تشویقی برای بخش خصوصی درنظر گرفتیم.

 

رحیمی در مورد طرح توسعه حرم حضرت شاهچراغ (ع)، متذکر شد: طرح در حال نهایی شدن است تا موضوع بهسازی و توسعه آن در دستور کار قرار گیرد.

 

وی افزود: سردخانه یک هزار و یک صد تنی شهرک صنعتی، تقاطع غیر همسطح امیرکبیر، تقاطع جوادیه، شرکت نوین آبان در سپیدان، ایستگاه مترو میدان امام حسین (ع)، بزرگراه مرودشت درود زن، بیمارستان قائمیه و بیمارستان پیراپزشکی جهرم از شاخص ترین پروژه های دهه فجر است، همچنین کارخانه فولاد و کارخانه کاغذسازی خرامه توسط وزیر صنعت افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

رحیمی با اشاره به برخی دیگر از پروژه هایی که با حضور وزیر افتتاح می شود، عنوان کرد: ما سیستمی از سیستم جهانی هستیم که هم تاثیر می پذیریم و هم تاثیر می گذاریم که با تکیه بر منابع و نیروهای داخلی می توانیم اثربخشی خود را افزایش دهیم، برای افزایش معیشت مردم باید تعداد بیکاران در هر خانه را کاهش دهیم.

 

نماینده عالی دولت فارس خاطرنشان کرد: در جهت ایجاد اشتغال نیازمند جذب سرمایه گذاری هستیم، در شرایط کنونی اقتصادی، باید تولیدی های فعال را حفظ کنیم و همچنین به سمت فعالیت های جدید برویم، البته شرایط تحریم بغرنج است که باید مانند جنگ تحمیلی تمام مردم ایثارگری کنند تا دوباره به پیروزی دست یابیم، باید مقاومت را در دستور کار قرار دهیم تا نظام جمهوری اسلامی بتواند به حیات خود ادامه دهد.

 

استاندار فارس با اشاره به ما به دنبال استقلال چارچوبی را پذیرفتیم، اظهار کرد: ما در مسیر آرمان ها ممکن است هزینه های زیادی را متحمل شویم و همه قوه ها در حال تلاش هستند تا این تحریم ها کمترین تاثیر را در زندگی مردم داشته باشد.

 

وی تاکید کرد: گردشگری سومین صنعت پولساز دنیا است، همچنین صنعتی سبز محسوب می شود و این صنعت نیازمند سرمایه کمتری است و فارس با وجود ظرفیت های تاریخی، طبیعت و مذهبی می تواند در این صنعت موفق باشد.

رحیمی با اشاره به واگذاری پروژه های نیمه کاره به بخش خصوصی، بیان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان فارس وجود دارد که اتمام آنها نیازمند بودجه کلانی است، اتمام آنها بر اساس اولویت های نیازمندی مردم و پیشرفت پروژه ها است که در مورد واگذاری در دستور کار ما قرار دارد.

استاندار فارس تاکید کرد: اقتصاد برای پیشرفت باید از سیاست زدگی دوری کند، همچمین سیاست هم نباید به اقتصاد نزدیک شود چرا که آینده اقتصاد را به خطر می اندازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار