ائمه جمعه فارس در خطبه های خود به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و مقاومت در برابر دشمنان تاکید کردند.
کد خبر: ۷۱۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 02 February 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: با پیروزی حرکت انقلابی ملت ایران همه معادلات دولت‌های استکباری برای سلطه بر جهان فرو ریخت و دستانشان از چپاول ثروت‌های منطقه کوتاه شد.

 

***********************************************************


حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست هم بر ضرورت تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی به خصوص برای نسل جوان تاکید کرد و آن را یکی از وظایف مهم مردم انقلابی دانست.

 

***************************************************************


حجت الاسلام حرمتی امام جمعه موقت مشکان نیز با تبیین اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: حضور گسترده مردم، یاس و نا امیدی دشمنان را موجب می‌شود.

 

*******************************************************


حجت الاسلام صفری امام جمعه بهمن گفت: حضور آگاهانه و حماسی مردم در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن، همواره پایگاه مردمی انقلاب اسلامی را متجلی ساخته و سرزندگی و پویایی انقلاب را به رخ جهانیان کشیده است.

 

*******************************************************************


حجت الاسلام بحرینی امام جمعه بخش وراوی گفت: انقلاب اسلامی به پشتوانه حضور مردم همواره در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تاثیر گذار بوده است.

*****************************************************************


حجت الاسلام زعیم خطیب جمعه صغاد هم با اشاره به آمار تلفات جاده ایی صغاد به آباده تسریع در تکمیل قطعه دوم این جاده را خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار