قره‌خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ هم پیشنهادات برخی از نمایندگان برای سهمیه‌بندی بنزین تصویب نشد، بنابراین تا کنون بنزین بر اساس لایحه بودجه مانند سال ۹۷ بوده و سهمیه بندی و افزایش قیمت نخواهیم داشت.
کد خبر: ۷۱۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ 17 February 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: قره‌خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون هیچ تصمیمی برای سهمیه‌بندی و یا افزایش قیمت بنزین از سوی دولت و مجلس اتخاذ نشده است،گفت: در جلسه اخیر کمیسیون انرژی تمامی طرح‌ها برای سهمیه‌بندی بنزین و افزایش آن رد شده است.

وی افزود: در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ هم پیشنهادات برخی از نمایندگان برای سهمیه‌بندی بنزین تصویب نشد، بنابراین تا کنون بنزین بر اساس لایحه بودجه مانند سال ۹۷ بوده و سهمیه بندی و افزایش قیمت نخواهیم داشت.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به نظر شرکت پخش و پالایش فراورده‌های نفتی مبنی بر سوخت‌گیری خودروها در جایگاه‌ها از طریق کارت سوخت اشاره کرد و گفت: استفاده از کارت سوخت به معنی افزایش نرخ و یا سهمیه‌بندی بنزین نیست، بلکه تنها برای شناسایی افرادی‌ است که به صورت غیرمتعارف سوخت‌گیری می‌کنند؛ البته در زمینه استفاده از کارت سوخت و زمان فعال‌سازی آن نیز هم هنوز تصمیم‌گیری نشده است.
قره‌خانی با تاکید بر اینکه استفاده از کارت سوخت برای بررسی میزان مصرف کشور و همچنین پایش برای جلوگیری از قاچاق سوخت است، اضافه کرد: با فعال شدن و استفاده از کارت سوخت می‌توان متوجه شد سوختی که از مرزها قاچاق می‌شود از طریق خودروها، جایگاه‌ها سوخت، پالایشگاه‌ها و یا نیروگاه‌هایی که سوخت دریافت می‌کنند، انجام ‌می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار