تابناک: دو نفر كه با ضربات متعدد چاقو اقدام به قتل شوهر خواهر خود كرده بودند در عمليات سريع ماموران پليس شهرستان نطنز شناسايي و دستگير شدند.
کد خبر: ۷۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 04 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علي بني آدمي" فرمانده انتظامي شهرستان نطنز گفت: ساعت 10 دقيقه بامداد شنبه شب -دهم مرداد ماه- در پي تماس تلفني شهروندي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع نزاع و درگيري خانوادگي منجر به قتل در يكي از محله‌هاي شهر طرقرود از توابع شهرستان نطنز بلافاصله ماموران پليس در محل حادثه حاضر شدند.

وي افزود: ماموران پس از حضور در محل با صحنه درگيري خانواده مقتول با قاتل و برادرش مواجه شده و بلافاصله نسبت به دستگيري عامل قتل اقدام مي‌كنند و برادر وي كه از صحنه گريخته و در كوه‌هاي اطراف مخفي شده بود را نيز پس از 10 ساعت تلاش و جستجو شناسايي و دستگير مي‌كنند.

اين مقام مسئول در خصوص علت قتل مذكور گفت: تحقيقات صورت گرفته نشان مي‌دهد مقتول كه مردي حدوداً 31 ساله است در شب حادثه به دليل اختلافات خانوادگي با همسر خود درگير و منزلش را ترك مي‌كند و همسر وي نيز بلافاصله از برادرانش دعوت مي‌كند و آنها با ورود مجدد شوهر خواهر خود به منزل با او درگير شده و يكي از اين برادران به وسيله چاقو ضربه‌اي به گردن و ران پاي شوهر خواهر خود وارد كرده و او را به قتل مي‌رساند.

اين مقام انتظامي عنوان کرد: در ادامه اين حادثه خانواده پدري مقتول كه در همان نزديكي سكونت داشتند در منزل حضور يافته و با همسر مقتول، قاتل و برادرش درگير مي‌شوند كه در اين درگيري همسر مقتول و فرد قاتل مصدوم و به بيمارستان منتقل شدند.

سرهنگ بني آدمي با بيان اينكه درگيري‌هاي خانوادگي بستري براي وقوع قتل‌هاي ناخواسته است اظهار کرد: توصيه ما به شهروندان اين است كه اختلافات خانوادگي را از طريق مراكز مشاوره حل و فصل كرده و يا از طريق مراجع قانوني پيگيري كنند و از كشيده شدن اين اختلافات به درگيري‌هاي فيزيكي خودداري كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان نطنز با بيان اينكه مشاوره بهترين راه براي حل اختلافات خانوادگي است، گفت: واحدهاي مشاوره و مددكاري مستقر در كلانتري‌ها آماده ارایه هرگونه خدمات مشاوره‌اي رايگان به شهروندان هستند و در اين زمينه تاكنون با تلاش كارشناسان مشاوره پليس بيش از 70 درصد از اختلافات و درگيري‌ها به مصالحه ختم شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار