رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان کرمانشاه تامین امنیت مردم در روز‌های پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز ۹۸ را ماموریت‌های مهمی عنوان کرد که ماموران این پلیس خود را برای آن‌ها آماده کرده است.
کد خبر: ۷۱۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷ 25 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه پلیس ، سرهنگ علی جها ن آرا رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: سرقت یکی از جرایمی است که امنیت روانی شهروندان را به مخاطره می‌اندازد و از همین رو پیشگیری و کشف سرقت یکی از مهمترین ماموریت‌های پلیس پیشگیری درطول سال است.

وی، توجه ویژه به مراکز خرید و بازار‌ها را یکی از اولویت‌های مهم کاری پلیس در راستای طرح استقبال از بهار برشمرد و افزود: توجه ویژه به بازار‌های نوروزی وتشکیل گشت‌های مضاعف محسوس و نامحسوس گامی مهم در پیشگیری از سرقت اموال مردم است.

سرهنگ جهان آرا برنامه ریزی در راستای تأمین امنیت چهارشنبه آخر سال را نیز یکی دیگر از ماموریت‌های سنگین و مهم پلیس در روز‌های پایانی سال عنوان و بیان کرد: با اقداماتی، چون آموزش شهروندان، ارائه هشدار‌های انتظامی، بسیج دستگاه‌ها و همچنین کنترل انتظامی و قضائی افراد پرخطر باید امنیت مطلوبی را در هفته اخر اسفند به شهروندان ارائه دهیم.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار