رئیس فدراسیون آماتوری ورزش کارگران تشریح کرد
فدراسیون ورزش کارگری باید به سمتی حرکت کند که به خودکفایی برسد و هزینه‌های خود را از طریق جذب اسپانسر و حامیان مالی تامین نماید.
کد خبر: ۷۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 04 August 2015
رئیس فدراسیون آماتوری ورزش کارگران گفت: ورزش کارگری باید به سمت خودکفایی حرکت کند.
احمد حسین‌زادگان ظهر امروز در اولین مجمع انتخاباتی ریاست هیئت ورزش کارگری استان البرز اظهار داشت: ورزش کارگری کشور نیازمند رشد و توسعه بیشتر است و باید به سمت خودکفایی پیش برود.
وی تأکید کرد: حمایت از این ورزش باید از سوی اسپانسرها صورت گیرد تا بتواند به جایگاه واقعی خود در این زمینه دست پیدا کند.
این مسئول، نقش فدراسیون ورزش کارگری را به عنوان بازوی اجرایی دولت خواند و افزود: فدراسیون ورزش کارگری به عنوان بازوی اجرایی دولت در امر ورزش کارگران دارای جایگاه ویژه و نقش حاکمیتی در امر ورزش است، لذا اگر به طور کامل و مانند فدراسیون‌های ورزش کارگری در سایر کشورها به آن توجه شود می‌تواند با واگذاری امور ورزشی کارگران به بخش‌ها و نهادهای خصوصی، عمومی و اجتماعی و مردمی باری از دوش دولت در جهت توسعه ورزش کارگران بردارد.
وی با بیان اینکه فدراسیون ورزش کارگری باید به سمتی حرکت کند که به خودکفایی برسد و هزینه‌های خود را از طریق جذب اسپانسر و حامیان مالی تامین نماید، اظهار داشت: خوشبختانه با حضور مدیران پرتلاش و حمایت‌های آنان از ورزش کارگری و همچنین با توجه به ظرفیت و امکانات واحدهای صنعتی و تولیدی منطقه، استان البرز می‌تواند هم در زمینه توسعه ورزش کارگری و هم در حمایت از هیئت ورزشی کارگران به عنوان یک شخصیت حقوقی مستقل گام‌های موثری به عنوان یک استان الگو در جذب امکانات و اعتبارات ورزش‌های کارگری بردارد.
حسین‌زادگان با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی جهت توسعه ورزش کارگری باید از پایین‌ترین سطح که کارخانجات استان است شروع شود، افزود: انتظار می‌رود رئیس جدید منتخب در این مجمع انتخاباتی در گام نخست خود ورزش کارگری را در کارخانجات استان فعال کند.
رئیس فدراسیون ورزش کارگری در ادامه سخنان خود از فعال‌سازی سازمان لیگ کارگری در کشور خبر داد و گفت: با فعال‌سازی سازمان لیگ کارگری با شکلی که در نظر است می‌توانیم ضمن کاهش تصدی‌گری تیم‌ها در امور مسابقات ورزش کارگری، با جذب منابع پایدار مالی با همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بار مالی که بر دوش مدیران کل استان‌ها است بکاهیم و همچنین با جا انداختن رشته‌های مختلف ورزشی در قالب لیگ کارگری، شرکت‌ها و کارخانجات با نام خود در مسابقات کارگری حضور پیدا کرده و هم به عنوان اسپانسر، تأمین منابع مالی را عهده‌دار شوند.
حسین‌زادگان همچنین از تدوین سند راهبردی ورزش کارگری خبر داد و گفت: این سند برنامه عملیاتی و راهبردی پنج ساله دارد که ورزش کارگری در حوزه داخلی و بین‌المللی در این برنامه جایگاه خود را پیدا می‌کند که اهداف تعیین شده است، لذا انتظار می‌رود در استان‌ها نیز این برنامه راهبردی تدوین، هدف‌گذاری، آسیب‌شناسی شود و معایب و مزایای آن اعلام گردد.
وی اظهار داشت: امضای تفاهمنامه با فدراسیون ورزش کارگری سایر کشورها، برنامه جهت جذب حامیان مالی، فعال‌سازی سازمان لیگ کارگری جهت کاهش تصدی‌گری تیم‌های ورزشی، ایجاد تشکیلات ورزشی منطقه‌ای با حضور سایر کشورها، انعقاد تفاهمنامه با سازمان حمل و نقل پایانه‌ها جهت نصب بیلبورد ورزشی در جاده‌ها، انعقاد تفاهمنامه با رادیو ورزش و... از جمله فعالیت‌هایی است که به جهت رونق هر چه بیشتر ورزش کارگری در حال پیگیری و اجرایی شدن است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار