معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از طراحی سامانه‌ای در این دانشگاه خبر داد که قادر است همانند یک پزشک همراه، فرد را با ارائه خدمات سلامت یاری کند.
کد خبر: ۷۱۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ 26 February 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: یونس قاسمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به طراحی سامانه‌ای در این دانشگاه که قادر است همانند یک پزشک همراه، فرد را با ارائه خدمات سلامت یاری کند، گفت: این دستگاه در شرکت نوآوری سامانه نیاک پردازشگر، مستقر در مرکز رشد تجهیزات پزشکی این دانشگاه طراحی شده است.

وی با بیان اینکه در این سامانه نرم افزاری، بسته‌های خدمات سلامت گوناگونی ارائه شده است افزود: سامانه «طبیباتو» با نصب بر روی تلفن همراه، می‌تواند خدماتی از جمله شناسایی نزدیکترین مرکز درمانی، شناسایی نزدیکترین درمانگر، ارتباط با واحد‌های اورژانس، رزرو وقت پزشک و درمانگاه مرتبط، امکان رزرو کلینیک‌ها و آزمایشگاه ها، معرفی تازه‌های علوم پزشکی در حیطه‌های مختلف و نیز دریافت خدمات بیمه‌ای را به افراد ارائه کند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ابراز امیدواری کرد تا بهره گیری از سامانه «طبیباتو» در آینده‌ای نزدیک، از شهر شیراز آغاز شود و با اقدامات انجام شده به زودی در اکثر کلانشهر‌ها و سپس در سراسر نقاط کشور مورد بهره برداری قرار بگیرد.

برچسب ها: طراحی ، سامانه ، سلامت ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار