فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: در تیر ماه سال جاری با گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست استان 39 نفر متخلف دستگیر و با تشکیل 26 پرونده ی حقوقی به مراجع قضایی معرفی شدند .
کد خبر: ۷۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 04 August 2015

به گزارش خبرنگار ما ،،حسین فائق فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت : از متخلفان شکار و صید ، یک قبضه سلاح شکاری تک لول و 5 عدد قلاب ماهیگیری ، تور و قفس دام کشف شده است .

این مقام مسئوول ضمن تشریح تخلف های مربوط به حیات وحش استان گفت : در تیر ماه امسال متخلفان 4 مورد صید غیر مجاز آبزیان ماهی رودخانه ای ، شکار یک راس خرس قهوه ای و 10 مورد زنده گیری پرندگان از قبیل سارگپه، طوطی ، جغد، سهره، عقاب، شاه بوف و دلیجه را درپرونده های خود ثبت کردند .

وی همچنین افزود: در تیر ماه سال جاری شاهد 17 مورد تخریب محیط زیست بودیم که شامل جنگل و مرتع بودند.

فائق گفت: رقم ضرر و زیان تخلفها را 61 میلیون و 950 هزار ریال ، اعلام کرد، که از این مقدار 54 میلیون و 900 هزار ریال ، دریافت و به خزانه واریز شده است .

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از عموم مردم استان و گردشگران در خواست نمود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی اعم از شکار و صید، تخریب و تعرض به محیط زیست و آتش سوزی در طبیعت مراتب را با شماره تلفنهای 1840 و 1540 به این اداره اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :