شهردار هرات خبر داد:
شهردار هرات از آمادگی کامل شهرداری برای استقبال از میهمانان نوروزی در سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۷۲۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 02 March 2019

علی صادقزاده شهردار هرات گفت: شهرستان خاتم با موقعیت جغرافیایی و پتانسیل‌های گردشگری، هر ساله گردشگران و مسافران زیادی به این شهر سفر می‌کنند که شهرداری هرات برنامه‌های و اقدامات مدونی را برای استقبال از میهمانان نوروزی انجام داده است.

وی افزود: به‌منظور ارتقاء کمی و کیفی خدمات شهری، ایجاد چهره مطلوب و فضایی شاد از سیمای شهر، شهرداری جهت زیبا سازی چهره شهر رنگ آمیزی ۴۰ کیلومتر جدول‌های سطح شهر، گل کاری میدان‌های سطح شهر و نصب تابلو‌های راهنما از ورودی تا خروجی سطح شهر تا نیمه اسفند ماه برشمرد.

وی از بهسازی آسفالت معابر سطح شهر خبرداد و گفت: در طول سال ۹۷ آسفالت معابر در سطح ۸۰ هزار متر مربع با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و کفپوش خیابان‌ها وپیاده رو‌های سطح شهر به طول ۱۷ هزار متر درطول سال انجام شده است.

صادقزاده اظهارداشت: جهت استقرار موقت مسافران نوروزی پارک حضرت ولیعصر و پارک محله‌ای ملکی حاشیه قلعه ملکی به عنوان اسکان موقت در نظر گرفته شده است.

شهردار هرات بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌های شاد و متنوعی که برای میهمانان و مسافران در ایام نوروز درنظر گرفته شده است بتوانیم لحظه‌های خوش و خاطره انگیزی را فراهم کنیم.

شهرستان خاتم در فاصله ۲۴۰ کیلومتری وجنوبی‌ترین نقطه استان یزد قرار گرفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار