تخلفات هتلداران، به صورت تلفنی در طول ایام نوروز از سوی جامعه هتلداران ایران بررسی می شود.
کد خبر: ۷۲۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 02 March 2019
شماره تلفن  2847  به صورت شبانه روزی در ایام نوروز به هرگونه تخلف و شکایت در رابطه با هتلداران رسیدگی می کند.
 
جمشید حمزه زاده با اشاره به  پورتال جامعه هتلداران  بیان کرد:یکی از راه های بررسی شکایات مسافران نوروزی از طریق پورتال جامعه هتلداران است، ستاد نوروزی جامعه هتلداران نیز در ایام تعطیلات  نوروز فعال است و مسافرانی که دسترسی به اینترنت دارند ،می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل ،شکایات خود را از طریق پورتال این جامعه به آدرس http://hoteldaran.com/fa/complaints ارسال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار