آتش‌نشانی از هفته دولت به بعد قادر خواهد بود؛
معاون خدمات شهري و محيط زيست شهرداري مشهد گفت: براي نخستين‌بار ماشين‌آلات آتش‌نشاني با ارتفاعات بالا را وارد کرديم که در صورت حريق تا ارتفاع 60 متر پاسخگو است و در هفته دولت به بهره‌برداري مي‌رسد.
کد خبر: ۷۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 07 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، خلیل الله کاظمی همچنین افزود : براي بحث تأمين آب نخستين شهري هستيم که مطالعات جداسازي آب شرب از آب خام را انجام داده‌ايم و فاز نخست کمربند آبرساني اين پروژه به مساحت 23 کيلومتر به بهره‌برداري مي‌رسد و ديگر در اين مسير حمل تانکر نخواهيم داشت که در مناطق 10 و 12 شهرداري با اين روش شاهد 1.5 ميليارد تومان صرفه‌جويي هستيم.

وی با بيان اين که به دنبال ساماندهي 6 هزار شغل صنوف مزاحم در شهر مشهد هستيم، تصريح کرد: جدا از شرکت ها ي تعاوني که در حال احداث شهرک هايي براي انتقال مشاغل مزاحم هستند، کارگزاراني براي ساماندهي و انتقال مشاغل مزاحم گرفته ايم.

وي افزود: در حوزه ساماندهي ميادين 2 بازار ارزاق عمومي امسال به بهره‌برداري رسيده است که بنا داريم تا پايان سال 6 بازار ديگر را در سطح شهر مشهد به بهره‌برداري برسانيم.

کاظمي به جمع آوري 360 تابلوي تبليغاتي  غيرمجاز  اشاره کرد و گفت:تا کنون 360 تابلوي تبليغاتي غير مجاز بزرگ جمع‌آوري شده است و 8 پل عابر پياده نيز به آسانسور مجهز مي‌شود.

وي افزود: در حوزه آرامستان‌ها نيز ساخت باغ رضوان به عنوان آرامستان دوم مشهد را از سال 93 آغاز کرديم و در حال حاضر  نيز قبور براي دفن آماده شده است که اميدوارم تا سه ماه آينده بتوانيم آرامستان دوم مشهد را به بهره‌برداري برسانيم.

کاظمي با بيان اينکه 58 ميليون مترمربع به صورت روزانه براي رفت و روب در مشهد هزينه مي‌شود، گفت: براي اينکه برنامه ريزي در حوزه سرمايه‌گذاري داشته باشيم،

معاون خدمات شهري و محيط زيست شهرداري مشهد افزود: براي گسترش فضاي سبز براي سال 94 حدود 201 ميلياردو 700ميليون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که اميدواريم تا پايان سال بتوانيم سرانه فضاي سبز را از 1/12به 13مترمربع افزايش دهيم.

گفتنی است چندی پیش نیز آتش نشانی مشهد مانور آموزشی نحوه کار با نردبان 32 متری آتش نشانی را برگزار کرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مشهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
چرا در نوشتن دقت نمیکنید؟
1/12 درست نیست 12/1 درست است.لطفا دقت کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار