کد خبر: ۷۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 05 August 2015
شهردار اسالم از احداث محوطه جدید دفن زباله در این شهر خبر داد.

جهانگیر شیلاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با اشاره به وضعیت پرداخت مطالبات پرسنل شهرداری اسالم گفت: مطالبات و دیون کامل بیمه تامین اجتماعی پرسنل شهرداری اسالم پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت حقوق و اضافه‌کار دستمزد کارگران به‌روز شده است، افزود: بخشی از طلب پیمانکاران پرداخت شده است.

شهردار اسالم تملک 43 هزار مترمربع اراضی شهرک صنایع چوب اسالم را از دیگر اقدام‌ها عنوان کرد.

وی احداث محل شنای برادران و خواهران در طرح گردشگری «گیلک محله آلالان» را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و افزود: اصلاح بستر رودخانه ناورود به طول 500 متر در پایین‌دست پل اسالم انجام شده است.

شهردار اسالم ادامه داد: تملیک و آزادسازی بالغ بر چهار هزار مترمربع از اراضی در مسیر تعریض خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر از جمله اقدام‌های صورت گرفته است.

وی نصب سرعت‌گیر در چند نقطه از شهر اسالم را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و یادآور شد: لایروبی تعداد زیادی از انهار و کانال‌های سطح شهر انجام شده است.

شیلاتی از احداث محوطه جدید دفن زباله به مساحت سه هزار مترمربع خبر داد و خاطرنشان کرد: خرید سطل زباله توری، توپوگرافی و مطالعه رودخانه ناورود به منظور احداث دیوار حفاظتی و تثبیت بستر رودخانه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح گردشگری در سند چشم‌انداز شهر اسالم اجرا می‌شود، تصریح کرد: اسالم دارای ظرفیت‌های گردشگری زیادی است.

شهردار اسالم ارائه قیر یارانه‌ای برای آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و ادامه داد: با همکاری اعضای شورا و شهرداری و مسئولان شهرستان تالش و استان پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه اسالم به ثمر نشسته است.

وی جمعیت شهر اسالم را طبق آخرین سرشماری بالغ بر 10 هزار و 40 نفر عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار