انتقاد عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس:
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت پرونده پدیده و میزان و نقش مجلس در این حوزه افزود: صداوسیما همواره پدیده را تبلیغ می‌کرد و مردم چون صداوسیما را رسانه خودشان می‌دانند به آن اعتماد کردند و در موسسه میزان نیز مردم هنگامی که تابلوهای آن را می‌دیدند نخستین چیزی که به چشمشان می‌آمد ترازوی عدالت قوه قضائیه بود و به همین دلیل به آن اعتماد کردند.
کد خبر: ۷۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵ 06 August 2015
قاضی‌پور در نشست خبری در مشهد خاطرنشان کرد: شما اگر جلوی در خانه‌تان را تبدیل به بقالی کنید، ده نهاد مختلف طی٢٤ ساعت به شما مراجعه و شما را مواخذه می‌کنند اما چطور ممکن است که موسسه میزان با این همه تبلیغات مجوز نداشته باشد و اینجاست که باید بگوییم مرگ بر دروغگو.

وی ادامه داد: در پدیده، ٣٥هزار نفر به صورت مستقیم مشغول کار هستند و ٧هزار نفر نیز بیکار شده‌اند، البته آقای احمدی گفته‌اند که٥٢٠٠نفر بیکار شده‌‌اند و من دروغ گفته‌ام اما عده زیادی از مهندسین ما پس از اینکه بیکار شده‌‌اند برای اعلام بیکاری به اداره کل مراجعه نکردند زیرا شأن آن‌ها بالاتر از این بود و من در اینجا به صراحت اعلام می‌کنم که تعداد بیکارشدگان این پروژه بیش از٧٠٠٠نفر است.

وی عنوان کرد: در مورد میزان هم نظر من این بود که انحلال اشتباه بود و بایستی این موسسه ادغام می‌شد ولی متاسفانه بانک مرکزی با میزان پدرانه برخورد نکرد.

قاضی‌پور افزود: سرمایه کبوتر است و در جایی می‌ماند و خانه می‌سازد که احساس امنیت کند اگر ما امنیت را در شاندیز به هم بزنیم سرمایه به دبی می‌رود و در آنجا ادامه حیات می‌دهد ما باید بدانیم که نباید پروژه پدیده تعطیل شود بلکه اگر عده‌ای در این حوزه تخلف کرده‌اند بایستی به تخلفاتشان رسیدگی شود و پروژه نیز به کار خود ادامه دهد زیرا سرمایه‌های مردم در آن جمع شده و این مردم کسانی هستند که غالبا از اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه به شمار می‌‌روند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
جناب قاضی پوردادستان مشهد مردم را تهدید کرده است اگر بدنبال پول خود بیایید برایتان پرونده درست می کنیم. ضمنا گفته نمایندگان مجلس هم حق دخالت ندارند!!!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
میزان شعبه ی فیروزه از نیشابور رو که جمعش کردند و درش رو بستند. این همه سپرده گذار بدبخت روستایی حالا چیکار کنند. پاسکاری به شعبات بعدی کلید خورد. سرگردانی بیشتر سپرده گذاران بیچاره فیروزه شروع شد.خدا لعنت کنه ...رو که با این بی فکری در دولت بیتدبیری و ناامیدی مردم رو 8ماهه به خاک سیاه نشوندن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
ماجرای میزان و وضعیت اسف بار سپرده گذاران آن واقعا برای هیچ انسان عاقلی قابل درک نیست .مدیران بی کفایت بانک مرکزی سپرده گذاران را هدف قرار داده اند که جای تاسف است .
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
سلام. آيا مردم باید پولاشون رو از حساب های بانک های دولتی و خصوصی و موسسات دارای مجوز و بدون مجوز بردارن تا مسئولین متوجه وخامت اوضاع مردم بشن و اوضاع خودشون هم بهم بریزه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار