امام‌جمعه موقت لامرد خواستار شناسانی و برخورد با عوامل خطاکار در وقوع سیل شیراز شد.
کد خبر: ۷۲۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹ 29 March 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدامین غفاری در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به وقوع سیل شدید در شیراز و خسارات بسیاربالای وارده به مردم اظهار داشت: با تدبیر و مدیریت می‌توان ضررهای ناشی از حوادث طبیعی را به حداقل رساند.

وی افزود: با ورود نیروهای نظامی به حادثه سیل شیراز ظرف ۲۴ ساعت این موضوع مدیریت شد زیرا فرماندهان دارای تجربیات بسیاری خوبی از زمان جنگ تاکنون بوده‌اند.

امام جمعه موقت لامرد گفت: از مسوولان ارشد استان فارس و در رأس آن استاندار فارس می‌خواهم تدابیری اندیشه شود که دیگر این‌چنین خسارات و آسیب‌های فراوان در مرکز استان به وجود نیاید.

غفاری با اشاره به ورود دستگاه قضایی به جریان سیل شیراز تصریح کرد: مسوولان و عوامل خطاکار در وقوع سیل شناسایی و با آنان برخورد جدی شود.

امام‌جمعه موقت لامرد خاطرنشان کرد: از صداوسیمای مرکز فارس نیز می‌خواهم با دعوت از شهرداران سابق شیراز این موضوع را بررسی کنند چرا که مردم مالیات و عوارض می‌دهند که شهری ایمن داشته باشند.

وی با اشاره به فرارسیدن ۱۲ فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: ۴۰ سال است که جمهوری اسلامی ایران باقدرت در حال حرکت بوده و به سمت نگرش‌های نوین پیش می‌رود.

غفاری ادامه داد: ۴۰ سال است که جلوی آمریکا ایستاده‌ایم و در گام دوم انقلاب نیز مطالبه رهبر معظم انقلاب از جوانان همین است.

برچسب ها: سیل ، خطاکاران ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار