مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه از انجام ۹۰ عملیات رفع آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر در شبانه روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۷۳۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 01 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،آتشپاد غلامرضا رضایی با اشاره به بارندگی شدید در سطح شهر کرمانشاه طی شبانه روز گذشته گفت: طی این مدت بیش از 90 علمیات رفع آبگرفتگی در سطح شهر انجام شد.

وی افزود: آبگرفتگی منازل را تقریبا در تمام نقاط شهر از جمله جعفرآباد، مسکن، شهرک پرواز، ظفر، الهیه و جانبازان داشتیم و و در برخی منازل شهر ارتفاع آب به یک متر هم می رسید که خوشبختانه با اقدام به موقع نیروهای آتشنشانی خسارتی متوجه واحدهای مسکونی و ساکنان آنها نشد.

مدیرعامل آتشنشانی کرمانشاه از انجام 35 مورد بیرون کشیدن خودروها از دورن آب در معابر مختلف شهر نیز خبر داد و افزود: بسیاری معابر بویژه چقاگلان و بلوار ظفر با آبگرفتگی شدید همراه بود که نیروها بلافاصله برای رفع آبگرفتگی اقدام کردند.

وی از آماده باش 170 نیروی آتشنشانی در شبانه روز گذشته خبر داد وافزود: آماده باش ویژه نیروها تا پایان گرفتن بارش ها و رفع بحران ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین 10 ایستگاه ثابت و یازده ایستگاه سیار آتشنشانی همراه با تجهیزات از جمله کف کش ها و موتورپمپ ها در نقاط مختلف شهر آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار