غلامرضا اسدی در گفتگو با تابناک:
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب از رانش زمین براثر سیل اخیر در روستای سرخه خانی و تخلیه مناطق فاقد ایمنی خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 08 April 2019
غلامرضا اسدی در  گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در روز قبل از سیل با مشارکت بنیاد مسکن  اطلاع رسانی کامل و توصیه های و هشدارهای لازم جهت تخلیه منازل  داده شد.
 
وی خاطر نشان کرد:با توجه به وقوع سیل به تمامی مساجد و مدارس روستایی اعلام کردیم که در صورت بروز سیل محل اسکان مناسب برای سیل زده باشد.
 
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب  اظهار داشت:۷ محله سالن ورزشی ۳ مجموعه ورزشی شهید شهبازی ؛ یکی در کارگران اداره کار؛ سالن پیام نور توسط پیام نور؛ ۹ دی ماه کانون بسیج و سالن حضرت طاهره در شهرستانی و مجهز شدنداردوگاه به چادر و موکت برای اسکان سیل زدگان و اختصاص خوابگاه کمیته امداد شهرستان برای زنان باردار از جمله اقدامات انجام شده در ایام سیل اخیر عنوان نمود.

اسدی تصریح کرد:روستای میان تنگ منصوری نیز که راه ارتباطی آنها قطع شده بود آذوقه لازم برای روستا ارسال شد.
 
به گفته این مسئول، ۷محله با ۱۳ پرسنل شبانه‌روز در حال آماده باش و یک تیم غواصی سه نفره با یک قایق بادی و دو خودرو ،7 دستگاه خودرو هلال احمر در سطح شهر و تحویل تعدادی چادر به شهرداری حمیل برای برقراری اردوگاه اضطراری داده شد.
 
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب گفت:تا کنون بیش از ۱۰۰ مورد امدادرسانی انجام شده وکار توزیع اقلام مورد نیاز برای چند مورد تخریب منزل در روستا و شهرصورت گرفته است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار