رییس اداره محیط زیست ارسنجان از اجرایی شدن طرح بازسازی و مرمت آسیب‌های وارده به سایت نگهداری گوزن زرد این شهرستان، که به واسطه جاری شدن سیلاب حادث شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۷۳۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 11 April 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حسن ابراهیمی رییس اداره محیط زیست ارسنجان گفت: در پی بارش باران و تگرگ در روز‌های پایانی تعطیلات نوروزی و جاری شدن سیلاب، بخش‌های از فنس‌های حفاظ تخریب شده بود.

وی با یادآوری اینکه سایت گوزن زرد ارسنجان در حوزه آبخیز جنگل خلیل بیگ، قرار دارد، گفت: با توجه به اهمیت موضوع و احتمال خروج حیوانات از این سایت، موضوع سریعا به مدیریت بحران شهرستان انعکاس یافت.

ابراهیمی با اشاره به اینکه فرماندار شهرستان ارسنجان دستور سریع برای بازسازی و مرمت این سایت صادر کرد، گفت: با همکاری اداره راه و شهرسازی، تجهیزات لازم به محل اعزام و مسیر‌های تخریب شده، مرمت و بازسازی شد.

وی با بیان اینکه هیچ آسیبی به حیات وحش این منطقه وارد نشده است، گفت: کارشناسان خبره از مرکز استان برای بازدید میدانی و بررسی آسیب احتمالی منطقه، اعزام شده‌اند تا پس از نهایی شدن گزارش‌ها، برای رفع مشکل اقدام شود.

به گفته رییس اداره محیط زیست ارسنجان ترمیم و بازسازی سایت گوزن زرد در این شهرستان به اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال نیاز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار