حجت‌الاسلام احمدی امام جمعه شهر ارسنجان :با اشاره به اینکه ارسنجان تنها شهرستانی است که بیمارستان ندارد، افزود: علاوه بر آن در بحث آب هم مشکل وجود دارد.
کد خبر: ۷۳۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 25 April 2019

فرآیند سخت بروکراسی کاهش یابد/ رونق تولید در گرو حمایت از سرمایه‌گذاران
به گزارش خبرگزاری فارس از ارسنجان، عنایت‌الله رحیمی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان ارسنجان اظهار داشت: ملت ایران آزاد و مستقل بوده و چون به دنبال استقلال است مورد ظلم و تهدید قرار می‌گیرید.

وی افزود: با تکیه به منویات رهبری، اتحاد و همدلی مردم در این مصاف پیروز خواهیم شد که این وعهده الهی است.

استاندار فارس از نیاز به برنامه عملیاتی در ایجاد رونق تولید گفت و ادامه داد: برای رونق تولید نیاز به جذب سرمایه‌گذار بوده و باید امنیت سرمایه‌گذاری را تضمین و فرآیند سخت بروکراسی را کاهش دهیم.

رحیمی با اشاره به اینکه در این زمینه مجوزهای بدون نامی صادر شده تا سرمایه گذار نخواهد روند طولانی را طی کند، گفت: همچنین اعتبارات و تسهیلات خوبی نیز پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به 23 مصوبه شورای اداری ارسنجان، گفت: حضور مسوولین استانی قبل از تشکیل شورای برنامه‌ریزی باعث می‌شود مصوبات این جلسه عملیاتی شود.

ارسنجان بیمارستان ندارد

حجت‌الاسلام احمدی امام جمعه شهر ارسنجان نیز در این نشست با اشاره به مشکلات متعدد در این شهرستان گفت: جاده ارسنجان آدم کش است؛ دولت‌ها، استانداران و ... آمدند و رفتند اما این جاده به سرانجام نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه ارسنجان تنها شهرستانی است که بیمارستان ندارد، افزود: علاوه بر آن در بحث آب هم مشکل وجود دارد.

امام جمعه ارسنجان بیکاری را مشکل اصلی این شهرستان دانست و بیان داشت: سال‌های گذشته نیروگاه سیکل ترکیبی با توجه به شرایط ویژه‌ای که در ارسنجان وجود داشت مکان‌یابی و زیرساخت‌های آن تامین شد اما بعد از سال‌ها اثری از آن نمی‌بینیم.

لزوم تشکیل کارگروه حمایت از دامداران سنتی

علی قاسمی نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها با اشاره به جمعیت ۵۵ درصدی روستایی شهرستان ارسنجان گفت: مردم روستاهای ارسنجان نیازمند بهداری شبانه‌روزی هستند و با کارشناسی می‌توان مکان مناسبی برای آن تعیین کرد تا بعد مسافت برای روستا نشینان کم شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات در اختیار دامداران صنعتی قرار می‌گیرد در صورتی که می‌توان از اقتصاد چین الگو گرفت و هر خانه را به یک کارخانه کرد، افزود: کشورهای اطراف بهترین بازار برای صادرات دام سبک بوده و مردم روستا می‌توانند آن را تامین کنند.

رئیس شورای اسلامی ارسنجان با اشاره به اینکه باید با تشکیل کارگروه از دامداران سنتی از طریق صندوق توسعه حمایت کرد، ابرازداشت: به‌علت کمبود گوشت شاهد افزایش نرخ آن بودیم که می‌توان با رونق دادن به دامداری سنتی نیاز داخلی را نیز جوابگو بود.

در سفر استاندار فارس به ارسنجان بلوار ورودی شهر افتتاح شد. رحیمی همچنین با حضور در در گلزار شهدای ارسنجان به مقام شهدا ادای احترام کرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار