امام‌جمعه فسا گفت: مسئولین باید به سرمایه‌گذاران کمک کرده و مشکلات اداری را برای آن‌ها راحت کنند تا صنایع تولیدی در شهرستان ایجاد شود.
کد خبر: ۷۳۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 27 April 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام حسین جمالی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به‌روز کارگر و همچنین سال رونق تولید اظهار داشت: مسئولین به فکر تولید کار جدید و ایجاد اشتغال در سطح شهرستان باشند و همچنین دست‌اندرکاران اداره کار فعالیت‌های خود را چند برابر کند.

امام‌جمعه فسا با تأکید بر حمایت دستگاه‌های دولتی از سرمایه‌گذاران عنوان کرد: به سرمایه‌گذاران کمک کرده و مشکلات اداری را برای آن‌ها راحت کنید تا صنایع تولیدی در شهرستان ایجاد شود.

وی اشاره به وجود اختلافات کارفرمایان و کارگران در محیط‌های کاری، مطرح کرد: اختلافات نشات گرفته از عدم اطلاعات قوانین کاری است که اداره کار شهرستان فسا در خصوص برگزاری کلاس‌هایی در این زمینه اعلام آمادگی کرده است.

جمالی‌زاده با اشاره به ادعاهای بی‌محتوای اروپایی‌ها در خصوص کمک به سیل‌زدگان ایرانی نیز گفت: اروپایی‌ها قول پرداخت مبلغ ناچیزی را دادند که همان را هم پرداخت نکردند.

وی اضافه کرد: اینکه بانک‌های اروپایی نیز حاضر به پرداخت کمک‌های مردم آنجا به مردم مناطق سیل‌زده ایران نیستند باعث برداشته شدن پرده تزویر و نفاق از چهره آن‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار