استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه نتیجه انقلاب اسلامی به ایثارگری شهدا، جانباران و خانواده شهدا وابسته بود، گفت: خدمات‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگان در اولویت در امور جامعه قرار دارد.
کد خبر: ۷۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶ 08 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی در شورای هماهنگی ایثارگران استان کرمانشاه که امروز در استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران مولود فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت: انقلاب اسلای ایران به دلیل حضور و یکپارچگی مردم در برابر دشمن قدرتمند، مردمی‌ترین انقلاب جهان معاصر است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به بیاناتی از امام خمینی(ره) مبنی بر اولویت امور خانواده ایثارگران در جامعه، عنوان کرد: رفع مشکلات خانواده‌های ایثارگران همواره مورد تاکید امام خمینی(ره) قرار داشت و اگر به این بیانات عمل شده بود به طور قطع در حال حاضر مشکلی برای خانواده شهدا وجود نداشت.

رضایی بابادی با بیان اینکه در گذشته اقدامات مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران تنها در بدنه بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌شد، گفت: با وجود اینکه تاکنون اقدامات موثری در این حوزه انجام شده اما باز هم جای خالی برای بسیاری از فعالیت‌ها مشاهده می‌شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه موضوع رسیدگی به امور ایثارگران از ابتدای جنگ مطرح بوده است، افزود: فعالیت‌های حوزه ایثار و شهادت باید قدری برجسته باشد که نسل‌هایی که کمتر این واقعه را درک کرده اند در موقع مقتضی با مشاهده این خدمات به عمق فداکاری ایثارگران پی ببرند.

رضایی بابادی با بیان اینکه فرهنگ والای ایثار و شهادت را می‌توان به رخ دنیا کشید، اظهار کرد: در صورت دستیابی به باورها و پایبندی به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه ایثار و شهادت بسیاری از مشکلات موجود ایجاد نشده بود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار