300 پزشک عضو سازمان بین المللی پزشکان شیعه امروز وارد شیراز شدند تا با حضور در گردهمایی علمی با پیشرفت های پزشکی در ایران آشنا شوند .
کد خبر: ۷۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۳ 09 August 2015
تابناک فارس به نقل از واحد مرکزی خبر:مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به میزبانی ایران در هشتمین کنگره بین المللی سالانه پزشکان شیعه جهان گفت : دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان میزبان آئین پایانی این برنامه برگزیده شده و شرکت کنندگان از کشورهای مختلف نظیر استرالیا، انگلستان، هلند، زلاندنو، هند و آفریقای جنوبی در سفر به شیراز، با دستاوردهای علمی و پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از نزدیک آشنا می شوند.

رضا زاده افزود : آشنایی با مراکز علمی گوناگون دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جمله برج پژوهشی محمد رسوال الله(ص)، بیمارستان پیوند بوعلی، مرکز تحقیقات سرطان شناسی و بیمارستان مادر و کودک غدیر و بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی، از برنامه های پیش بینی شده برای میزبانی از این فعالان حوزه پزشکی جهان تشیع در شیراز است.

همچنین فردا سمیناری با حضور مسئولان و اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار می شود تا میهمانان در خصوص پیشرفت ها و دستاوردهای پزشکی روز دنیا به تبادل نظر بپردازند.

هشتمین کنگره بین المللی پزشکان مسلمان جهان از هشتم تا شانزدهم مرداد ماه در مشهد برگزار شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار