رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان:
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان با بیان اینکه موتورسيکلت، وسيله‌اي است که در تصادفات از ايمني بسيار کمي برخوردار است گفت: موتور سيکلت سواران به منظور رانندگي با اين نوع وسيله نقليه، بايد خود را به كلاه ايمني که صدفي براي محافظت از مرواريد جانشان است، مجهز کنند
کد خبر: ۷۴۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ 05 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهارکرد: موتورسیکلت به علت دارا بودن ويژگيهاي خاص خود مي‌تواند مورد توجه و استفاده بيشتر قرار گيرد، ولی گاها داشتن اعمال و حرکات غير قانوني تعدادي از موتورسواران،اين وسيله ي نقليه را تبديل به وسيله اي مزاحم ،سلب کننده امنيت ترافيکي و مخل آسايش خاطر عابران و بلاي جان رانندگان می‌كند .

وي افزود: كلاه ايمني صدفي براي محافظت از مرواريد جان شماست و ساده‌ترين راه براي كاهش خطرات تهديدكننده جان موتورسواران استفاده از كلاه ايمني براي محافظت سر او در برابر ضربات ناشي از تصادفات است.

اين مقام مسئول خاطرنشان کرد: شواهد و آمار ها نشان می‌دهد مهمترين عامل مرگ و مير در تصادفات جاده اي موتورسواران ضربه وارده به سر بوده است .

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان با اشاره به اقدامات و فعاليت‌هاي فرهنگي پليس در راستاي كاهش تصادفات موتورسيكلت تصریح کرد: در همين راستا اقدامات آموزشي زيادي در قالب آموزش موتورسيکلت سواران متخلف خصوصا آن دسته که بدون استفاده ازکلاه اینمی تردد مي‌کنند در حال انجام است .

سرهنگ کهزادی در پایان تاکید کرد: راهنمايي و رانندگي استان بر اساس وظيفه و رسالتي که بر عهده دارد و برابر طرح هاي اجرايي پيش بيني شده،به منظور کاهش تلفات و خسارات ناشي از تصادفات،به طور پيوسته و قاطعانه با موتور سيکلت سواراني که فاقد کلاه ايمني باشند و يا در پیاده روها حرکت کنند، برخورد قانوني به عمل مي‌آورد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار