فرماندار شهرستان شیراز با بیان این که ورزش تنها فوتبال نیست،گفت:اگر چه این رشته طرفداران بسیاری دارد اما رشته های ورزشی بسیاری هستند که در صورت حمایت می توانند افتخارات زیادی برای کشورمان به ارمغان بیاورند.بله جناب فرماندار درست است!ورزش فقط فوتبال نیست اما در استان فارس نه فوتبال و نه هیچ ورزش دیگری، نیست...
کد خبر: ۷۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵ 10 August 2015
تابناک فارس می نویسد:فرماندار شیراز با بیان این که ورزش تنها فوتبال نیست،گفت:اگر چه این رشته طرفداران بسیاری دارد اما رشته های ورزشی بسیاری هستند که در صورت حمایت می توانند افتخارات زیادی برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

کاملا حق با آقای فرماندار است و در صورت حمایت از سایر ورزش ها آن ها هم می توانند افتخارآفرین باشند؛اما:
اما در فارس چه اتفاقی افتاده؟مگر در فارس صرفا به فوتبال پرداخته شده و دیگر ورزش های استان بی بهره مانده اند؟اصلا مگر در استان بزرگ و پرظرفیت فارس به ورزش پرداخته هم شده است؟

در استان فارس نه فوتبال و نه هیچ ورزش دیگری افتخاری کسب نکرده اند و اصلا فارس در عرصه ورزش جایگاهی در کشور ندارد و این در حالیست که استان های هم تراز و حتی کم پتانسیل تر و کمتر برخوردار کشور وضعیتی بهتر دارند.

جناب فرماندار می فرمایند:حق ورزش فارس این است که دوباره در کشور اوج بگیرد و شاهد درخشش ورزشکاران این استان در لیگ های مختلف کشوری همچون گذشته باشیم و بکوشیم سال آینده در سطح اول فوتبال کشور حتما یک تیم از فارس حضور داشته باشد.

بله جناب فرماندار باز هم درست می فرمایید.حق استان فارس این نیست؛اما:
اما چه کسی این حق را از استان فارس گرفته و چه عاملی باعث این وضعیت تحقیرآمیز برای ورزش استان پهناور و پرجمعیت فارس است؟
مگر نه اینکه چند سال است همه مدام از این حق دم می زنند و می گویند باید چنین شود و چنان شود؟خوب چه کسی باید این باید های بالقوه را به فعلیت برساند؟

عالیشوندی اظهار داشت:مشکلات اقتصادی که ناشی از تحریم ها بوده منجر به رکود در برخی از بخش ها شد و نیاز به زمان دارد تا چرخ اقتصادی کشور روان تر بچرخد و به تبع آن ورزش هم پیشرفت کند.

وا عجبا!خدا دیوار کوتاه تحریم را از مسئولان ما نگیرد...
شاید تحریم ها علیه کشورمان طوری تنظیم شده که فقط ورزش فارس آسیب ببیند و مثلا اصفهان قهمان لیگ برتر فوتبال شود و خوزستان و خراسان چند تیم در لیگ برتر داشته باشند و تبریز مدعی قهرمانی شود و همه این استان ها در سایر رشته ها هم در سطح اول باشند.

جناب فرماندار از برنامه برای ورزش فارس گفتند و اینکه برنامه بسیار خوبی برای ورزش شیراز دارند و از آنجا که طبق قانون دولت نمی تواند از تیم های حرفه ای حمایت کند باید شرایط بخش خصوصی برای حضور در ورزش فراهم شود و برای تحقق این امر با صنایع و بنگاه ها اقتصادی استان فارس مذاکره خواهند کرد.

خدا خیرتان بدهد!درود بر استان فارس که در این یک مورد تنها استانی است که از قانون تبعیت کرده و دولت از تیم حرفه ای حمایت نمی کند!!!آفرین که بر خلاف استان های اصفهان(فولاد و ذوب آهن) خوزستان(فولاد و فولاد نوین) تبریز(تراکتور و گسترش فولاد) و دیگر استان ها (پیکان،سایپا،استقلال،پرسپولیس) در استان فارس اینگونه قانون رعایت می شود!!!!!!!!

راستی مگر تیم بهمن شیراز که با هزار زحمت به لیگ دسته یک فوتبال آمد و یا تیم پارس مهر که به لیگ برتر والیبال آمد و تیم لوله آ اس که خود را به لیگ برتر بسکتبال رساند و یا تیم صدرا و ارژن که در لیگ برتر فوتسال بودند خصوصی نبودند؟

پس چه حمایتی از بخش خصوصی شد که بهمن را از بی پولی فروختند به مازندران و آن های دیگر هم همه محو شدند و فقط پارس مهر در لیگ برتر ماند و آن هم با تبصره و باز همانم شکر!

بله جناب فرماندار درست است؛ورزش تنها فوتبال نیست اما در استان فارس نه فوتبال و نه هیچ ورزش دیگری،نیست...
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار