نماینده سابق مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه در فضای جنگ نرم نسبت به ابزارهای رسانه‌ای، غفلت صورت گرفته است، گفت: همچنین مسئولان کشور هم از آگاهی کمی درباره اهمیت این بخش برخوردار هستند و فکر می‌کنند که تنها با تهیه تجهیزات فیزیکی حوزه رسانه در جنگ نرم موفق می‌شوند،‌ در صورتی‌که نمی‌شود اهمیت رسانه را تنها در تجهیزات فیزیکی خلاصه کرد، بلکه باید بُعد نرم‌افزاری آن را بیشتر مورد توجه قرار داد.
کد خبر: ۷۴۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 21 May 2019

تابناک فارس به نقل از آنا:صباح زنگنه اظهار کرد: در جنگ رسانه‌ها تکنولوژی حرف اول را می‌زند و در کنار تکنولوژی، محتوای پیام و انتخاب خط‌مش صحیح و سرعت انتقال مطلب از عوامل تأثیرگذار در نبرد رسانه‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه در فضای جنگ نرم نسبت به ابزارهای رسانه‌ای، غفلت صورت گرفته است، گفت: همچنین مسئولان کشور هم از آگاهی کمی درباره اهمیت این بخش برخوردار هستند و فکر می‌کنند که تنها با تهیه تجهیزات فیزیکی حوزه رسانه در جنگ نرم موفق می‌شوند،‌ در صورتی‌که نمی‌شود اهمیت رسانه را تنها در تجهیزات فیزیکی خلاصه کرد، بلکه باید بُعد نرم‌افزاری آن را بیشتر مورد توجه قرار داد.

نماینده سابق مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه در رسانه‌های داخلی یک گفتمان واحد و روشنی وجود ندارد که بر مبنای محیط شناخت مخاطبان باشد.

زنگنه در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌های داخلی باید در محتواهایی که در فضای جنگ نرم تولید می‌کنند، سلایق مختلف را مدنظر قرار دهند تا در جنگ نرم، این ابزار از کارآمدی بالایی برخوردار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار