امام جمعه اجهرم با اشاره به سخنان رهبری انقلاب در نشست با دانشجویان، عنوان کرد: رهبری انقلاب در پاسخ پرسشی از دانشجویان مبنی بر اینکه مشکل کشور از ساختار نظام است یا کارگزاران فرمودند ساختار کشور ما مناسب است اما کارگزاران در نحوه اجرا مشکل دارند.
کد خبر: ۷۴۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ 24 May 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر جهرم با اشاره به سوم خرداد سالروز عملیات فتح خرمشهر اظهار داشت: 130 هزار نفر از رزمندگان اسلام در روز دهم اردیبهشت سال 1361 و در جریان عملیات بیت‌المقدس بیش از 3 هفته با دشمن جنگیدند و در سوم خرداد خرمشهر آزاد شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد شهدای ما در این عملیات کمتر از 6 هزار نفر بود که حدود 60 نفر از این شهدا از شهر جهرم بودند، افزود: تعداد کشته‌های دشمن در عملیات آزادسازی خرمشهر حدود 16 هزار نفر و تعداد افرادی که در این عملیات توسط رزمندگان ما به اسارت درآمدند 19 هزار نفر بود.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه خوف غرور بر رزمندگان ما به سبب پیروزی در این عملیات بود اما سکان‌دار کشور ما به میدان آمدند و گفتند خرمشهر را خدا آزاد کرد، بیان کرد: این شاگرد قرآن به ما یادآوری کردند که بدون تکیه بر قوه الهی هیچ کاری انجام نمی‌شود چه برسد به کار بزرگی مانند این عملیات غرورآفرین.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه جهرم با اشاره به سخنان رهبری انقلاب در نشست با دانشجویان، عنوان کرد: رهبری انقلاب در پاسخ پرسشی از دانشجویان مبنی بر اینکه مشکل کشور از ساختار نظام است یا کارگزاران فرمودند ساختار کشور ما مناسب است اما کارگزاران در نحوه اجرا مشکل دارند.

مدبر با اشاره به اینکه قانون نوشته می‌شود اما در نحوه اجرای آن درست عمل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از کارگزاران مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند و باید دقت کرد چنانچه یک رئیس‌جمهور کاردان و باتقوا انتخاب کنیم وزیران، استانداران و فرماندارن باتقوا و کاردان انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه باید در هنگام انتخاب مدیران چشم و گوش‌مان را باز کرده و بدانیم چه کسانی را برمی‌گزینیم، گفت: باید به این باور برسیم که نتیجه انتخابمان آنچه باید نبوده است.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه در هنگام انتخاب باید مسوولیت‌ها را سنجیده، وظایف آن مسوول را بدانیم و با دقت انتخاب کنیم، بیان کرد: باید کسانی را انتخاب کرد که بتوانند دردهای مزمن مملکت را دوا کنند.

مدبر همچنین با اشاره به در پیش بودن لیالی قدر نیز گفت: شب‌ قدر به اندازه یک عمر ارزش دارد و باید مراقب بود و این شب‌ها را احیا داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار