کد خبر: ۷۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 10 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد فرماندار کهگیلویه  در جلسه هماهنگی کاروان ولایت،اظهار داشت: روز جمعه 23 مرداد ماه کاروان ولایت وارد شهر دهدشت می‌شود.

علی پوزش بابیان اینکه مسئولان و مردم در ورودی دهدشت – بهبهان به استقبال دوندگان جاده ولایت می‌آیند،گفت: انتظار می‌رود همه ادارات برای استقبال از این کاروان مشارکت لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نظم و امنیت این مراسم را فراهم می‌کند،عنوان کرد: این دوندگان مسیر 200 کیلومتری و حمل پرچم سبز رضوی مسیر حرکت امام رضا(ع) از مدینه تا مرو را با عبور از شهرهای شلمچه، خرمشهر، آبادان،اهواز، بهبهان از استان خوزستان، دهدشت و یاسوج از استان کهگیلویه و بویراحمد، اقلید در فارس، دهشیر، یزد و طبس، نیشابور از خراسان رضوی پرچم رضوی را بر فراز گنبد طلایی نصب می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این جلسه،اظهار داشت: نبود معاونت فرهنگی در شهرداری دهدشت یک معضل است.

سید ایرج کاظمی جو گفت: متاسفانه تا کنون نگاه‌ها به شهرداری یک نگاه خدماتی است و کارهای فرهنگی کمتری توسط این نهاد انجام شده است.

وی بابیان اینکه در سایر شهرهای این شهرستان کارهای فرهنگی به صورت مداوم توسط شهرداری انجام می‌شود، عنوان کرد: ساختمان مستقر در پارک میدان مرکزی را شهرداری به سایر ادارات فرهنگی برای انجام برنامه‌های فرهنگی واگذار کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار