امام‌جمعه فسا گفت: یکی از اقدامات خطرناک در طرح معامله قرن، واگذاری بخش‌های دیگری از فلسطین به اسرائیل برای تقویت و توسعه این رژیم است.
کد خبر: ۷۵۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 31 May 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام حسین جمالی‌زاده در خطبه‌های آخرین جمعه ماه رمضان، ضمن تشکر از حضور پرشور مردم شهرستان فسا در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: راهپیمایی امسال دارای اهمیت ویژه‌ای بود زیرا با روی کار آمدن رئیس‌جمهور جدید آمریکا مسئله فلسطین وارد مرحله جدیدی شد.

امام‌جمعه شهرستان فسا اضافه کرد: با به ریاست جمهوری رسیدن ترامپ، طرح معامله قرن مطرح شد که اولین قدم آن تغییر پایتخت رژیم اشغالگر قدس از تل‌آویو به بیت‌المقدس بود.

وی با اشاره به دومین گام این طرح عنوان کرد: دومین قدم، بحث کنفرانس منابع در بحرین بوده که برگزاری آن در هفته‌های آتی انجام می‌شود.

جمالی‌زاده ادامه داد: یکی از اقدامات خطرناک در این طرح، واگذاری بخش‌های دیگر از فلسطین به اسرائیل برای تقویت و توسعه این دولت است.

امام‌جمعه فسا هدف از اجرای این طرح آمریکا را عادی‌سازی روابط کشورهای منطقه با اسرائیل و به رسمیت شناختن آن، سرکوب مقاومت منطقه در برابر اسرائیل و مقابله با کشورهایی که این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسند، عنوان کرد.

وی بیان کرد: اگرچه آمریکا به دنبال کار خود بوده اما بعید است مردم و مسلمانان منطقه و خصوصاً جوانان در کشورهای مختلف اجازه اجرایی شدن این طرح را به‌سادگی بدهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار