با اعلام دکتر ابراهیمی مدیر کل صدا و سیما مازندران ؛
کد خبر: ۷۵۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 01 June 2019

مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: بعد از تولید موفق ارکسترال شهدای مدافع حرم، به زودی شاهد تولید سمفونی شهدای مازندران خواهیم بود.

 
به گزارش خبرنگار ما ، دکتر هادی ابراهیمی ، با بیان اینکه یکی از افتخارات شبکه سیمای استانی مازندران تولید برنامه فاخر ارکسترال شهدای مدافع حرم به‌مناسبت اردیبهشت مقاومت بود و ضمن تشکر از اهالی هنر اظهار کرد: با توجه به بازتاب بسیار گسترده این برنامه در استان و تشکر خانواده‌های معظم شهدا و نیز بسیاری از جوانان ارزشی جامعه و تأثیر قابل تأمل آن در افکار عمومی و انس معنوی و عاطفی پس از آن، با توافق شبکه‌های سراسری سیما، در روزهای پیش‌رو شاهد پخش این اثر ارکسترال از آن شبکه‌ها نیز خواهیم بود.
 
معاون سیاسی وامنیتی اسبق استانداری مازندران افزود: متعاقب ساخت این اثر ارزشمند و تأثیرگذار و با انگیزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با استکبار جهانی، این بار تصمیم گرفتیم که اثر موسیقیایی و فاخر دیگری را تحت عنوان «سمفونی بیش از ۱۰ هزار و ‌۴۰۰ شهید مازندران» با همکاری و هم‌اندیشی کارشناسان، جمعی از شعرای دفاع مقدس و نیز موسیقی‌دانان به‌نام مازندران تولید کنیم تا بتوانیم موجبات ماندگاری و ترویج و تقویت فرهنگ شهدا را بیش از پیش فراهم آوریم.
 
مدیرکل صدا و سیمای مازندران بیان کرد: قطعاً این سمفونی با محوریت امیران و سرداران شهیدی مانند سرلشکر شهید حاج حسین بصیر و سرلشکر شهید محمدحسن طوسی و نیز دیگر شهدا ساخته خواهد شد.
 
این مقام مسؤول خاطر نشان کرد: جلسات مقدماتی در حال برگزاری است و ما بنا داریم تا پایان سال جاری این اثر فاخر را که در کشور حالت پیشتاز به‌خود گرفته، تولید و به افکار عمومی و نیز شبکه‌های سراسری سیما ارائه کنیم.
 
این استاددانشگاه در پایان اضافه کرد: شبکه سیمای استانی ضمن گرایش به تولیدات متنوع اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... ساخت آثار ارزشی مربوط به دفاع مقدس و مناسبت‌های مشابه مانند واقعه آمل و سوادکوه را همچنان در دستور کار خود خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار