رئیس شورای شهر نکا:انعکاس و بیان عملکردها و برنامه‌های مختلف شهرداری و شورای اسلامی نکا از مسائل مهمی است که امیدواریم با همکاری خبرنگاران، به مردم منعکس شود و در این راستا، خبرنگاران کمک‌کار ما باشند تا بتوانیم با کمک، همراهی و همگامی هم برای رفع مشکلات شهری گام برداریم.
کد خبر: ۷۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 11 August 2015
به گزارش تابناک نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، محمدرضا غلامی، دوشنبه شب در آیین پاسداشت و نکوداشت روز خبرنگار و در بین اصحاب رسانه در نکا اظهار کرد: 17 مرداد نمادی از تلاش همه‌جانبه خبرنگارانی است که با تمام توان و گذشتن از جان خود برای اعتلای نظام، گام بر‌می‌دارند.
وی با اشاره به سالروز شهادت شهید صارمی افزود: شهید صارمی و بسیاری از خبرنگاران دیگر با حضور در صحنه‌ها و جبهه‌های مختلف فرهنگی و جنگی، برای حفظ و حراست از دین و نظام تلاش کردند، تا این انقلاب پایدار بماند و ما باید قدردان این زحمت‌کشان در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی باشیم.
رئیس شورای شهر نکا با بیان اینکه خبرنگاران، وظیفه مهم آگاهی‌رسانی در جامعه را بر عهده دارند که باید مشکلات مردم را به دولت و عملکرد دولت را به مردم بازگو کنند، یادآور شد: خبرنگاران نقش مهمی در حفاظت از ارزش‌های دینی بر عهده دارند و براساس همین وظایف و دغدغه‌ها، در مخاطره و مشاجره فراوان هستند.
غلامی گفت: انعکاس و بیان عملکردها و برنامه‌های مختلف شهرداری و شورای اسلامی نکا از مسائل مهمی است که امیدواریم با همکاری خبرنگاران، به مردم منعکس شود و در این راستا، خبرنگاران کمک‌کار ما باشند تا بتوانیم با کمک، همراهی و همگامی هم برای رفع مشکلات شهری گام برداریم.
رئیس شورای شهر نکا با قدردانی از حضور حماسی خبرنگاران دوشادوش مردم و مسئولان در استقبال و تشییع شهدای غواص و انعکاس اخبار و عکس‌های این تشییع بی‌نظیر در نکا، خاطر نشان کرد: شهدا با قدم‌های پاک، آسمانی و پر خیر و برکت خود فضای شهرمان را معنوی کردند و به نوعی، جانی دوباره به ما و شهر و دیارمان بخشیدند و شمات با ثبت این وقایع، مستندساز حضور شهدا شددید که همه ما باید ادامه‌دهنده راستین راه این شهدای عزیز و دردانه‌های عاشق باشیم.
غلامی با اشاره به حماسه حضور آحاد مختلف مردم در نکا و در زیر باران رحمت‌الهی افزود: مردم ما با این حضور همه‌جانبه افتخار بزرگ دیگری را برای شهرمان نکا خلق کردند و برگ زرین دیگری در کتاب افتخارات شهرستان نکا ثبت شد که بیانگر ولایت‌مداری و شهادت‌طلبی مردم این دیار به شهدا و ولایت است.
وی گفت: مردم ما با حضور در این تشییع پیکرهای پاک شهدا، بیعتی مجدد با شهدا انجام دادند تا همواره ادامه دهنده راهشان بوده و پای آرمان‌های مقدس این نظام بیایستند و نشان دادند که با بصیرت همواره تابع ولایت هستند و تبلیغات سوء دشمن در ولایت‌مداری آنان تاثیری ندارد و برای استقلال همه‌جانبه ایران اسلامی تلاش کنند.
در این جلسه به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی و گرامیداشت مقام خبرنگار، اعضای شورای شهر نکا به اتفاق خبرنگاران با حضور در منزل شهید لقمانی و قریب طزره از شهدای خبرنگار نکایی، یاد و نام شهدا را گرامی داشته و با آنان تجدید بیعت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار