ابو فاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سفر هفته گذشته نخست‌وزیر ژاپن به ایران گفت: اصرار برای مذاکره با آمریکا مسخره است و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند دلیلی ندارد که پس از چندین سال مذاکره باوجود بدعهدی سران این کشور، دوباره همان مسیر اشتباه را تکرار کرد.
کد خبر: ۷۵۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 14 June 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:ابو فاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سفر هفته گذشته نخست‌وزیر ژاپن به ایران گفت: اصرار برای مذاکره با آمریکا مسخره است و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند دلیلی ندارد که پس از چندین سال مذاکره باوجود بدعهدی سران این کشور، دوباره همان مسیر اشتباه را تکرار کرد.

وی افزود: امام فرمود رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ‌ومیش است و آمریکا نه‌تنها با ایران بدعهد بوده بلکه تمام تعهدات بین‌المللی خود را زیر پا می‌گذارد.

رضوی اردکانی ادامه داد: آمریکا می‌خواهد از مذاکره نتیجه‌گیری کند و استدلالش این است حالا که مردم به دلیل فشار اقتصادی به ستوه آمده‌اند راضی به مذاکره و پذیرش خواسته‌های این کشور خواهند شد اما نمی‌داند این ملت پیرو مکتبی است که هیچ‌گاه زیر بار ذلت نخواهد رفت.

امام‌جمعه موقت شیراز با اشاره به خرابکاری‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه خاطرنشان کرد: در ماه گذشته 5 کشتی در منطقه آتش‌گرفت و آمریکا بدون تحقیق و بررسی می‌گوید کار ایران است درحالی‌که همه می‌دانند که این کارها مربوط به آمریکا و اسرائیل است که می‌خواهند با ایجاد رعب و وحشت و ایران هراسی، سلاح‌های خود را به کشورهای بدبخت خلیج‌فارس بفروشند.

وی همچنین خواستار برخورد قاطع با محتکران و دلالان در داخل شد و گفت: رئیس‌جمهوری گفتند: به یاری خدا آمریکا را به‌زانو درخواهیم آورد که از این موضع وی سپاسگزاریم اما به ایشان باید گفت که این ملت و این رهبری محکم در مقابل آمریکا ایستاده و توان به‌زانو درآوردن آن را دارند و ما از شما خواهش می کینم که ابتدا دلال‌ها را به‌زانو درآورید که روزگار مردم را سیاه کردند.

رضوی اردکانی تصریح کرد: امروز جنگ اقتصادی است و پیاده‌نظام جنگ اقتصادی دشمن، دلال‌ها و محتکران هستند لذا همه خواستار مبارزه قاطع قوه قضاییه با آنان هستند و از رئیس قوه می‌خواهیم محکم‌تر با آن‌ها برخورد کنند.

امام‌جمعه موقت شیراز افزود: اگر 4 محتکر و مفسد را جلوی انبارشان دار بزنیم مطمئن باشید وضعیت اصلاح خواهد شد چراکه طبق آیه قرآن کسانی که در این جنگ اقتصادی، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند مفسد فی‌الارض بوده و باید اعدام شوند و نباید از آن‌ها ترسید چراکه ملت پشتیبان دستگاه قضا است.

وی همچنین گفت: در این راستا مردم، بسیج و سپاه وارد عمل شده و هر جا انباری را از محتکری دیدند گزارش دهند و اقدام انقلابی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار