رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز از بهسازی و ساماندهی پل های عابر پیاده در سطح شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۷۵۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 16 June 2019

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، نواب قائدی در بازدید از پل‌های عابر پیاده سطح شهر گفت: نقاط ضعف و قوت همه‌ی پل‌های عابر پیاده سطح شهر باید شناسایی و بر اساس چک لیستهای ارزیابی تهیه شده از سوی کمیسیون و استانداردهای مربوطه، پل‌های دارای مشکل ساماندهی و به امکانات لازم تجهیز شوند.

وی افزود: در همین راستا آسانسور پل‌های عابر پیاده‌ی بوستان آزادی، میدان دانشجو و بلوار شهید چمران به زودی تجهیز و راه اندازی می‌شود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر شیراز از فراخوان ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده جدید برای عقد قرارداد و فراهم شدن مقدمات ساخت و نصب خبر داد.

وی ایمنی در تردد عابران پیاده و حفظ جان آنها در محورهای پرتردد شهر را از جمله اهداف ساخت این پل‌های عابر پیاده برشمرد و افزود: در راستای افزایش رفاه و رضایتمندی شهروندان، این پل‌ها بر اساس موقعیت مکانی، نیازسنجی و شناسایی نقاط پرتردد، اجرا می‌شوند.

قائدی همچنین از تجهیز برخی پل‌های مکانیزه در سطح شهر به دوربین‌های کنترلی خبر داد و افزود: به منظور رصد پل‌ها از سوی مرکز کنترل ترافیک شهرداری و نگهبانی مستقر در محل، در این پل‌ها دوربین نصب می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به طرح مسقف‌کردن پل‌های عابر پیاده در نقاطی از شهر، افزود: تاکنون پل‌های عابر پیاده مقابل شهرک آرین، پارک علوی و دانشجو مسقف و به سیستم روشنایی مجهز شده‌اند.

قائدی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ساخت، تعمیر و نگهداری پل‌های عابر پیاده هزینه‌های زیادی برای شهرداری به همراه دارد اما برای حفظ سلامتی و ارتقای رضایتمندی مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
با سلام و احترام
در بلوار دکتر حسابی مقابل ورودی اول شهرک بهشتی (خیابان وحدت 1) نصب پل عابر پیاده بسیار ضروری بوده و عملا امکان تردد ایمن ساکنین شهرک بهشتی و همچنین بسیاری از دانش آموزنی که در مدارس شهرک بهشتی تحصیل می کنند از بلوار دکتر حسابی در این محل به دلیل خطر زیاد تصادف وجود ندارد اما علیرغم قول مساعد مسئولین شاهد اقدام عملی در این رابطه نیستیم.
امیدواریم قبل از بروز حادثه جدی برای مردم، مسئولین محترم اقدامی در این رابطه انجام دهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار