آیت الله دستغیب، با اشاره به اینکه حرم های مطهر ملجا و مامنی برای عموم مردم هستند، گفت: در صورت انسجام و اتحاد به بهترین وجه می توان از این اتحاد به نفع مردم و برای ارتقا معنوی و بنیه دینی آنان به بهره ترین وجه استفاده کرد.
کد خبر: ۷۵۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 20 June 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: آیت الله «سید علی اصغر دستغیب»، امروز (پنج شنبه 30 خرداد) در اجلاسیه تولیت های حرم های مطهر و اعتاب مقدس ایران اسلامی که به میزبانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، آغاز به کار کرد، گفت: بسیار خرسندیم که دومین اجلاس در کنار حرمین مطهر و آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) برگزار می شود.

 

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) اضافه کرد: از آنجایی که خاندان وحی، نور واحد و نشات گرفته از نور خداوند متعال هستند از این رو می طلبد که متولیان این بارگاه های نورانی هم باید در حکم واحد باشند و این وحدت و هماهنگی به نحو اختصاصی لازم است.

 

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این حرم های مطهر ملجا و مامنی برای عموم مردم هستند، اظهارداشت: در صورت انسجام و اتحاد به بهترین وجه می توان از این اتحاد به نفع مردم و برای ارتقا معنوی و بنیه دینی آنان به بهره ترین وجه استفاده کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه همه برای رسیدن به اهداف مقدس نظام سهیم باشند، افزود: یکی از مسائلی که باعث شده تا امامزادگان این چنین بدرخشند، تابعیت و تعهد به ولی امر زمان خودشان بوده است که حضرت شاهچراغ (ع) هم در رابطه با امام رضا (ع)، از ولایت حراست کردند و به همین علت به نام «امین ولایت» نامیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار