خطیب جمعه اقلید با تأکید بر اینکه آمریکا به دنبال فتنه‌گری در منطقه است، یادآور شد: از طرفی گاوهای شیردهی برای خود دست‌وپا کرد که هزینه‌های فتنه‌گری‌اش را پرداخت می‌کنند و به هر سمتی که بخواهد آن‌ها را سوق می‌دهد و از سویی خریداران خوبی برای اسلحهٔ خود پیداکرده است.
کد خبر: ۷۵۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 21 June 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه ایشان به «عدالت» در گام دوم انقلاب، از ارزش و اهمیت آن سخن گفت و اظهار داشت: عدالت باید همگانی شده، مجریان به آن اهتمام ورزیده، مردم مطالبه کرده و به خواسته‌ای عمومی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه تنها با شعار، عدالت محقق نمی‌شود و به اقدام و عمل نیاز است، عنوان کرد: دغدغه مقام معظم رهبری این است که در گام دوم انقلاب، حقوق و حق تمام بخش‌ها و قسمت‌های جامعه توسط اولیای امر، عادلانه و بی‌واسطه تقسیم شود ازاین‌رو در تقسیم اعتبارات برای کشور، شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها، باید واسطه‌گری‌ها حذف شود و حق روستایی که حامی و مدافعی ندارد، در جای دیگر هزینه نشود.

طالبی به تأکید مقام معظم رهبری به مقاومت فعال و مستمر در گام دوم انقلاب و 40 سال تحریم اقتصادی، تهدید به جنگ، حمایت از جانیان منافق، تحمیل جنگ به‌واسطه صدام، بدعهدی، دروغ‌گویی، نامه‌نگاری، فرستادن قاصد و...اشاره و اظهار کرد: ازیک‌طرف خواهش و از سوی دیگر ما را تهدید می‌کنند.

امام‌جمعه اقلید به سخنان مقام معظم رهبری به نخست‌وزیر ژاپن که فرمودند «من ترامپ و آمریکا را در حد مبادله گفتمان نمی‌بینم» اشاره و گفت: رهبر معظم انقلاب با این برخورد و سخنان شجاعانه و حکیمانه، قدرت هژمونی ترامپ و آمریکا را درهم پیچیدند تا بار دیگر حس خودبرتربینی آن‌ها را له کرده باشند.

خطیب جمعه اقلید با تأکید بر اینکه آمریکا به دنبال فتنه‌گری در منطقه است، یادآور شد: از طرفی گاوهای شیردهی برای خود دست‌وپا کرد که هزینه‌های فتنه‌گری‌اش را پرداخت می‌کنند و به هر سمتی که بخواهد آن‌ها را سوق می‌دهد و از سویی خریداران خوبی برای اسلحهٔ خود پیداکرده است.

طالبی خاطرنشان کرد: این متجاوزان با ناامن کردن منطقه می‌خواهند بهتر و بیشتر به غارت و چپاول ادامه داده و اسرائیل غاصب را محفوظ کنند.

امام‌جمعه اقلید به هواپیمای جاسوسی آمریکا که روز پیش در منطقه جنوب کشور با هوشیاری سپاه، مورد هدف قرار گرفت، اشاره و تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، قدرت آمریکا دچار موریانه شده و از درون در حال پوسیدن است.

وی مدد الهی و پشتوانه مردمی را دو قدرت و پایگاه همیشگی برای ایران اسلامی خواند و عنوان داشت: این دو قدرت همواره پشتیبان نظام بوده و هستند و خواهند بود، ازاین‌رو صدای مرگ بر آمریکا همیشه در فضای کشور بلند است.

طالبی در ادامه به کشف بزرگ‌ترین خط جاسوسی سایبری آمریکا علیه انقلاب و نظام اسلامی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) که موجب نجات بسیاری از کشورها و رسوایی دوباره آمریکا شد، اشاره و بیان کرد: امروز جنگ نرم و نفوذ یکی از ابزارهای تهدید کشور است که اگر حواسمان جمع نباشد، شکست می‌خوریم چراکه جنگ سایبری و سرقت اطلاعات و نفوذ در یک کشور، می‌تواند مقدمه یک جنگ نظامی باشد.

خطیب جمعه اقلید با تأکید بر لزوم دقت و توجه کافی به این موضوع، عنوان داشت: حتی ممکن است دشمن در مساجد ما نیز نفوذ کرده و امام جماعت آن مسجد نیروی دشمن شده و خودش هم خبر نداشته باشد.

وی افزود: این یعنی مسجد سکولار، که در آن از انقلاب اسلامی، امام و رهبری، ارزش‌های انقلابی، دفاع از مبارزان و مجاهدان و...چیزی نبوده و حرف دین زده می‌شود، اما کاری برای دین انجام نشده و در خدمت بیگانه قرار می‌گیرد.

امام‌جمعه اقلید تصریح کرد: مسجدی که در خدمت نظام و انقلاب، ولایت و رهبری نباشد، مسجد ترامپ، انگلیس، نتانیاهو و...است.

طالبی در بخش پایانی سخنان خود به هفته مبارزه با مواد مخدر، عملکرد نیروی انتظامی در حوزه شهرستان اقلید، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی، شهادت دکتر مصطفی چمران و رشادت‌های این شهید، آغاز هفته صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و...اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار