رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس از خروج 75 قلم دارو از بیمه خبر داد و گفت: با آزاد شدن اقلام دارویی، نیاز به ورود خیران در امر کمک‌رسانی به بیماران نیازمند هستیم.
کد خبر: ۷۵۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ 25 June 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: فرخ بهارلویی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور ابراهیم متولیان رئیس سازمان جامعه پزشکی کشور برگزار و نقشه راه مقام معظم رهبری در قالب بیانیه راهبردی موردبحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه نقشه راهبردی 7 گانه با موضوع علم و پژوهش قوی‌تر از گذشته با موضوع پژوهش و شرکت‌های دانش‌بنیان از سوی جامعه پزشکی عملیاتی و اجرایی می‌شود، افزود: معنویت و اخلاق افزایی، تأکید بر منویات مقام عظمای ولایت در مورد تحقق و توسعه عدالت، مبارزه با فساد و افزایش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی از محورهای این همایش است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس خاطرنشان کرد: گروه عمومی شامل پزشکان، پرستاران، ماما، تغذیه و روانشناس هفته‌ای یک‌بار در محله‌ها حضور یافته و مشغول ارائه خدمات درمانی می‌شوند.

بهارلویی تصریح کرد: اعزام گروه‌های تک و چند تخصصی از پزشکان چشم‌، زنان و ارتوپدی و نیز راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و سیار سالی 2 بار در مناطق محروم و کم برخوردار در 2 مقطع شش‌ماهه از دیگر برنامه‌های اجرایی بسیج جامعه پزشکی فارس در قالب تحقق تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی در مورد اعزام گروه عملیاتی پزشکی به مناطق سیل‌زده بیان داشت: استقرار گروه امدادی و پزشکی در مدت 15 روز در بخش اسماعیلیه اهواز و توزیع لوازم موردنیاز سیل‌زدگان و پرداخت وجه نقد و نیز کمک به منطقه شهرک سعدی شیراز با تشکیل 12 بلوک گروه پزشکی عمومی، زنان و زایمان، طب اورژانس، روان‌پزشک اطفال طب سنتی و سرکشی، درمان و مشاوره فعالیت‌های جامعه بسیج پزشکی در کمک‌رسانی به جامعه هدف بوده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس از خروج 75 قلم دارو از بیمه خبر داد و گفت: با آزاد شدن اقلام دارویی، نیاز به ورود خیران در امر کمک‌رسانی به بیماران نیازمند هستیم.

برچسب ها: دارو ، بیمه ، خارج ، خیرین ، حمایت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار