نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس باید مدافع قانون اساسی بوده اما متاسفانه به جای حسن اجرای قانون، خود ناقض آن هستند چون نمایندگان نیز شامل طرح اعاده اموال نامشروع مسوولان می‌شوند.
کد خبر: ۷۵۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶ 29 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سیدهادی بهادری با اشاره به موافقت برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مسکوت ماندن طرح «اعاده اموال نامشروع مسوولان»، اظهار کرد: متاسفانه برخی نمایندگان مجلس به جای پیگیری این موضوع از مسوولان، با آن به مخالفت پرداخته در حالی که اصل 49 قانون اساسی این است که« از کجا آورده‌ای»؟

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید مدافع قانون اساسی بوده اما متاسفانه به جای حسن اجرای قانون، خود ناقض آن هستند چون نمایندگان نیز شامل این طرح می‌شوند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین برخی نمایندگان موافق شناسایی اموال خود نیستند در حالی که باید در قبال سرمایه‌ها و حقوق‌های نجومی خود پاسخگو باشند اما عنوان می‌کنند که تا زمان انتخابات، این طرح مسکوت بماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، اخیرا 22 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسکوت ماندن طرح اعاده اموال نامشروع مسوولان را به امضاء رسانده بودند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار