گودرزی با بیان اینکه سیاست این روزهای ترامپ امر جدیدی نیست، گفت: تغییری در رفتار آمریکایی ها نمی بینیم که با آنها بروی میز مذاکره بنشینیم.
کد خبر: ۷۵۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ 30 June 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان:«مسعود گودرزی» در مورد سخنان ضد و نقیض مسئولان آمریکایی گفت: آمریکا بعد از خروج از برجام سیاست تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران را در پیش گرفت و سیاست ترامپ نیز سیاست فشار حداکثری است، اینکه در برخی مواقع مسائلی را اعلام می کند خلاف اقداماتی است که انجام می دهد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تحریم محصولات پتروشیمی نشان دهنده این است که سطوح بالاتری از محصولاتی که می تواند مورد استفاده جمهوری اسلامی ایران باشد و مورد استفاده قرار گیرد را مورد تحریم قرار داده است.

 

وی بیان کرد: نیت آمریکایی ها این است که هر زمان فرصتی داشته باشند به بهانه فعالیت هسته ای ایران که بهانه ای واهی است تحریم های را اعمال کنند این در حالی است که خود سازمان انرزی اتمی که منبع موثر و مورد اعتماد جامعه بین الملل است در 12 گزارش پشت سر هم اعلام کرده است که جمهوری اسلامی ایران به تعهداتش عمل کرده است و ازلحاظ فنی پایبند بوده است.

 

گودرزی با بیان اینکه سیاست این روزهای ترامپ سیاست جدیدی نیست، گفت: مسئولان آمریکایی 40 سال است که یک حرف تکراری را مطرح می کنند و می گویند «همه گزینه ها علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح است»، جامعه جهانی و ملت ایران به خوبی به این ادبیات تهدیدی آشنا هستند.

 

نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه آنها بگویند گزینه نظامی هست یا نیست خیلی در اصل موضوع تفاوتی نمی کند چراکه همیشه توسط مسئولان آمریکایی تکرار شده است البته آنها همواره بر بحث مذاکره نیز مانور داده اند. ترامپ بارها بر این موضوع یعنی مذاکره بی قید و شرط تاکید کرده است و اینها ابزارهای دیپلماتیکی است که آنها استفاده می کنند و امر تازه ای نیست.

 

وی خاطر نشان کرد: تغییری در رفتار آمریکایی ها بوجود نیامده است که جمهوری اسلامی ایران بخواهد با آنها پای میز مذاکره بنشیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار