معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان بزرگ‌ترین مشکل صنعت‌گران سیمان را نبود صادرات این محصول به خارج از کشور دانست.
کد خبر: ۷۵۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 04 July 2019

به گزارش تابناک، سیدحسن قاضی عسگر با بیان اینکه امروز با وجود تولید زیاد، کارخانه‌های سیمان با مشکل صادرات و نیز افزایش هزینه‌ها روبرو هستند گفت: مسائل مرتبط با حمل و نقل فرآورده سیمان به بازار داخلی از دیگر مشکلات صاحبان این صنعت به شمار می آید که گسترش حمل و نقل ریلی در این زمینه باید موردتوجه و پیگیری باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان صادرات را به عنوان راهبرد اصلی استانداری دانست اظهار کرد:این راهبرد در راس برنامه‌ها قرار دارد چرا که معتقدیم برای خروج استان از رکود، صادرات باید محور اصلی قرار بگیرد.

 

سیاست کشور در حمل و نقل ریلی و جاده ای اشتباه بوده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه سیاست کشور درباره حمل و نقل ریلی و جاده‌ای اشتباه بوده است، افزود: هزینه حمل و نقل ریلی گران‌تر از جاده‌ای است.با توجه به اینکه شمار کامیون‌ها محدود است و هزینه‌های تن کیلومتری را شاهد هستیم باید راهی برای ارزان‌تر شدن حمل و نقل ریلی اندیشیده شود.

به گفته اسرافیل احمدیه پیمانکاران در بالا بردن قیمت نقل و انتقالات تاثیرگذار هستند که نیازمند پیگیری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با بیان اینکه باید راه‌آهن طرف معامله با صنعتگران سیمان باشد و قراردادها را به گونه‌ای تنظیم کنند که هزینه حمل و نقل به نیم کاهش یابدبیان داشت: باید به طور جدی مشکلات در سطح ملی برطرف شود تا صادرات روان‌تر صورت پذیرد زیرا صادرات در افزایش درآمد و تولید صنعتگران اثرگذار خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار