رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان از آغاز مرحله جدید نام نویسی برای جذب و استخدام در پلیس کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 27 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، سرهنگ "شریف روانبخش" اظهار داشت: با توجه به سهمیه جذب و استخدامی که از سوی مرکز گزینش ناجا به کرمانشاه داده شده مرحله دوم استخدامی در مقطع درجه داری آقایان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: افرادی که متولد اول فروردین ۱۳۷۴ به بعد و دارای مدرک تحصیلی دیپلم در همه رشته‌ها و با حداقل معدل کل ۱۲ هستند، می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

سرهنگ روانبخش تاکید کرد: افرادی که در مراحل قبلی استخدامی ناجا ثبت نام و به دلایلی مانند مشکلات پزشکی، تست‌های جسمانی و یا هر دلیل دیگری شرایط گزینشی لازم را کسب نکرده اند مجاز به ثبت نام نیستند.

رئیس گزینش فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: افرادی که شرایط لازم را دارند می‌توانند با در دست داشتن ۶ قطعه عکس سه در چهار تمام رخ و با زمینه سفید، کپی مدرک دیپلم، کپی شناسنامه و کارت ملی و روشن بودن وضعیت نظام وظیفه (به شرط نداشتن غیبت) به دفتر گزینش انتظامی استان واقع در فرهنگیان فاز ۲، ایستگاه اول، کوچه ۱۰۰ مراجعه و ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدااله رحمتیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
چه فایده؟ کلی باید هزینه بکنی. وقت تلف بکنید وآخرش باید بی خودی ویا بخاطر یک مسئله جزئی که مانع استخدامی هم نیست یا از طرف مسئول آزمایشگاه یا مسئول بیمارستان آقای دکتر قانع پور رد می شوی . اکثر نیروهای استخدامی را رد کردند.گرچه فرست طلائی بود برای جوانهای کرمانشاهی که آمار بیکاری بالائی دارد. باید مسئولین دست به دست هم بدهند و این مشکل بیکاری جوانان را کم کنند نه مانع تراشی بکنند. از محضر فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان جناب سردار جاویدان که خودش هم از فرزندان این دیار می باشد عاجزانه تقاضای مساعدت و همکاری بیشتر و رسیدگی را داریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار