امام جمعه چهارباغ:
امام جمعه چهار باغ شهرستان ساوجبلاغ گفت: آمریکایی ها با رفتار و گفتارشان در مورد ایران نشان داده اند که قابل اعتماد نیستند.
کد خبر: ۷۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 14 August 2015

حجت الاسلام قادر محمدی درخطبه های نماز جمعه این هفته بخش چهارباغ افزود: بحث هسته ای یک موضوع ملی است که رهبر معظم انقلاب خطوط قرمز آن را مشخص کرده اند که لازم است تیم ارزیابی توافق برجام به بیانات و توصیه های مهم رهبری توجه ویژه داشته باشند چراکه پذیرش نهایی آن در سرنوشت آینده کشور تاثیرگذار است.

وی اظهار کرد: شتاب زدگی در بیان اعلام نظر ایران در مورد این توافق در سرنوشت جوانان ایرانی و نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل ایثار و جانفشانی هزاران نفر در این سرزمین می باشد را تاثیر می گذارد و هر گونه غفلت عواقب جبران ناپذیر وغیرقابل بازگشتی را برای ما بوجود می آورد.

وی با بیان اینکه ما مثل آمریکایی ها نیستیم که زیر حرف و و عده هایمان بزنیم، یادآور شد: مردم ایران در گنجینه ذهنشان تا کنون بارها شاهد بد قولی آمریکایی ها و اقدامات ضد انقلابی و اسلامی آنان در ایران همانند کودتای 28 مرداد ، فتنه 88 ، تحریم ، حمایت از جنگ تحمیلی علیه ایران و ... بوده اند و امروز فریب سلطه گران را نمی خورند.

خطیب جمعه چهارباغ ادامه داد: آمریکا در این توافق اگر هر بند آن را صد بار امضاء کند ولی هر لحظه به دلیل پایبند نبودنش به قوانین و مصوبات بلافاصله زیر همه مسائل می زند ولی ایران در صورت امضاء نهایی خود را مکلف به رعایت می داند پس بهتر است با نگاهی عمیق و تخصصی موارد توافق برجام مورد بررسی قرار گیرد.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش به در پیش رو بودن روز دختر ، دهه کرامت و هفته دولت پرداخت و افزود: این مناسبت های مهم نیاز به اجرای برنامه های خوب دارد که امیدواریم در منطقه شاهد اجرای برنامه های متنوعی در این محور ها باشیم.

وی از دختر به عنوان یک موهبت الهی یاد کرد و گفت: دختران جامعه ما امروز به کارکردهای فرهنگی قوی از سوی خانواده ها و مسوولان حوزه های فرهنگی و اجتماعی دارند.

وی بیان کرد: دشمنان دین و انقلاب به دنبال فاصله گرفتن دختران و زنان جوان ایرانی از فرهنگ اسلامی و انقلابی هستند که باید برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اقدامات گسترده فرهنگی انجام داد.

امام جمعه چهار باغ ساوجبلاغ گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در این زمینه نیز مسوولان ضمن الگوبرداری از شهیدان رجایی و باهنر در زندگی فردی و کاری باید به مردم گزارش کار بدهند که در طول یکسال گذشته چه اقداماتی در حیطه وظایفشان انجام داده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار