هرا افتخاری سه شنبه در نشستی خبری ادامه داد: این جشنواره در دو بخش کتابخانه‌ای و استانی در گروه دختران و پسران، زنان و مردان و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در مفاهیم دوستی، صبر، عشق، امید و... با شعار «آینده ساختنی است» برگزار می شود.
کد خبر: ۷۶۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 30 July 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:افتخاری زمان انتشار فراخوان جشنواره را ۱۰ تیرماه عنوان کرد و گفت: در یک ماه گذشته تمهیداتی برای جشنواره قصه‌گویی صورت گرفت و بیشتر تلاش ما در کنار جشنواره برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی برای مربیان و شرکت کنندگان است.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با بیان اینکه هدف این جشنواره توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی در کشور است ادامه داد: ایجاد زمینه ای برای انتقال تجربیات و دانش نظری همچنین احیای سنت قصه گویی در میان اقشار مردم از دیگر دستاوردها خواهد بود.
افتخاری دیگر بخش این رویداد فرهنگی را قصه گویی صحنه ای در قالب قصه گویی کلاسیک (سنتی) و قصه گویی مردن(نوآورانه) اعلام کرد و گفت: مهلت ارسال به این بخش تا ۱۷ شهریورماه است.
وی به بخش قصه ۹۰ ثانیه(فیلم) اشاره کرد و گفت: مهلت ارسال به این بخش نیز تا ۱۰ مهرماه با شعار قصه زندگی من بیان روایتی از شیرینی ها، تلخی ها و پندهای زندگی است.
مدیرکل کانون پرورش فکری فارس با بیان اینکه در بخش بین المللی نفرات برتر جشنواره قصه گویی و قصه گویان حرفه ای تا ۱۷ شهریور ماه مهلت ارسال آثار دارند، اعلام کرد: نوشتن مقاله های علمی شامل ۴ بخش است که در کنار این جشنواره برگزار می شود.
وی اعلام کرد برای ارسال آثار و بارگذاری فیلم در سایت جشنواره به نشانی kanoonfest.ir مراجعه شود.
۹۸۸۵ /۱۸۷۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار