کد خبر: ۷۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 15 August 2015


نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال 10 میلیارد تومان اعتبار برای احیای تالاب انزلی اختصاص یافته است.

حسن خسته‌بند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به وضعیت تالاب انزلی اظهار کرد: امسال برای ادامه پروژه احیای تالاب انزلی مبلغ 10 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه احیای تالاب انزلی یکی از پروژه‌های بسیار مهم استان و شهرستان است، تصریح کرد: تالاب بین‌المللی انزلی نیاز به حمایت ویژه دارد.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی درباره ساخت موج‌شکن دریای خزر تصریح کرد: بزرگ‌ترین موج‌شکن حاشیه خزر و خمام به انزلی که پیش از این دو بانده بود، اکنون تبدیل به چهار بانده شده است.

وی با بیان اینکه بندر انزلی اکنون توسعه خوبی یافته است، گفت: اکنون اعتبار بندرانزلی به دو برابر رسیده و توسعه یافته است.

خسته‌بند بندرانزلی را منطقه‌ای تجاری خواند و یادآور شد: کارهایی که در بندر انزلی انجام شده و در حال اقدام است جزو زیر ساخت‌های آن محسوب می‌شود و در این راستا پروژه‌های مختلفی مانند بخش آب آشامیدنی حاشیه روستاهای آبکنار تا «بشمن» در دست اقدام است.

وی بندر انزلی را نخستین شهرستان کشور دانست که تمام روستاها و شهرهای آن از گاز طبیعی برخوردار هستند و به عنوان نخستین شهر سبز ایران معروف است.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نخستین پروژه آب‌شیرین‌کن در سنگاچین انزلی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: اکنون این پروژه در حال فعالیت است.

وی در ادامه اطلاع‌رسانی رسانه‌ها از فعالیت‌های انجام شده را مهم دانست و یادآور شد: خبرنگاران افراد شاخص هر شهر و استان هستند و می‌توانند مردم را به طرف پروژه‌ها سوق دهند و آنها را آگاه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار