کد خبر: ۷۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 15 August 2015
رشت - ایرنا - فرماندار رودسر گفت: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بازخوانی خاطرات انقلاب و آگاهی بخشی به نسل های پس از انقلاب است.
[اعزام کاروانهای راهیان نور فرصتی مهم برای آگاهی نسل های جوان است]

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر جانبازی رودسری روز شنبه در نشست ستاد هماهنگی کاروان راهیان نور این شهرستان با بیان اینکه اهمیت و فلسفه وجودی تشکیل کاروان راهیان نور بر کسی پوشیده نیست لزوم حمایت همه جانبه از این کاروان را در راستای توسعه، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.
وی اضافه کرد: این مهم بی تردید تاثیر معنوی بزرگ و شگرف برای نسل های پس از انقلاب داشته باشد.
فرمانده سپاه ناحیه رودسر هم در این نشست از اعزام 190نفر از خواهران و برادران بسیجی اواخر مرداد ماه جاری از این شهرستان به مناطق دوران دفاع مقدس در غرب کشور استان کردستان خبر داد.
سرهنگ پاسدار حسین مصطفی پور با بیان اینکه این اعزام ها در قالب چهار دستگاه اتوبوس به مدت چهار روز خواهد بود، افزود: از این تعداد یک انوبوس ویژه خواهران و سه اتوبوس ویژه برادران است و طی این مدت آنان از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس آشنا خواهند شد.
وی در ادامه سخنان خود لزوم پشتیبانی و حمایت مالی و معنوی از این کاروان ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: معتقدم یکی از بهترین کارهای فرهنگی در سال های اخیر همین تشکیل ستاد کاروان راهیان نور است که ثمرات و دستاوردهای فراوانی به همراه داشته است.
وی یادآور شد: نخست اینکه این خود جزو مطالبه مردم بوده و دیگر هم اینکه تاثیر گذاری مهمی در نسل های پس از انقلاب ایجاد خواهد کرد.
به گفته وی، حفظ آرمان ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس یک امر بزرگ و ارزشمند است و همه باید در تحقق این ارزش ها و آرمان ها بکوشند.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان بیش از 700شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار